Ràdio Palau silenciada: L’alcaldessa de Palau-solità i Plegamans clausura sense avís previ l’emissora de ràdio municipal

10 06 2008

L’agrupació local del PSC ens fa arribar aquesta nota de premsa en relació amb el tancament de Ràdio Palau, que acaba per demostrar les verdaderes intencions del nostre govern municipal respecte els mitjans de comunicació local:

Si no hi fem res, a Palau només hi quedarà molt aviat una sola veu: La veu aguda de l’Alcaldessa Mercè Pla i la seva “veritat”.

Podeu trobar més informació sobre la política de comunicació del nostre Ajuntament al nostre post:

Aquí fa pudor a sofre de disseny (cliqueu l’enllaç per veure’l)

Aquest fet, no fa sinó confirmar les especulacions més negres que s’havien fet sobre el nou mandat municipal des que CiU va tornar al govern amb el pacte “repartit” d’ara fa un any.

Palau-solità i Plegamans, 09 de juny de 2008 .

L’alcaldessa de Palau-solità i Plegamans, Mercè Pla i Blagé de Convergència i Unió (CIU), que presideix el govern amb ERC i PP, ha ordenat avui sense cap avís previ el cessament immediat de les emissions de la ràdio municipal (91.7 FM).

Abans de res, l’agrupació del PSC d’aquesta localitat vol expressar la seva enèrgica repulsa a aquest acte en contra de la llibertat d’expressió i el seu suport als tres tècnics municipals, que amb aquesta decisió, finalitzaran el seu contracte. Aquesta decisió, totalment partidista, no ha tingut en compte ni les repercussions personals als treballadors de Ràdio “Palau” ni l’atac al dret a la informació dels ciutadans del municipi.

L’emissora “Ràdio Palau” duu en servei des del 1995, quan l’ajuntament governat pel PSC, va decidir reprendre les activitats d’aquesta mateixa emissora que va ser clausurada tres anys abans. La primera clausura va ser portada a terme per l’actual regidor de comunicació, Jaume Oliveras Malla (CIU), nombre 26 en la llista per Barcelona del seu partit al Congrés dels Diputats en les eleccions de 2008. Va ser en el canvi de govern de 1995 quan el Partit Socialista va decidir reobrir aquesta emissora de titularitat pública.

Radio Palau dona veu a un gran nombre d’entitats culturals i esportives de la població i retransmet cada mes el Ple Municipal.

Aquest es un pas més en contra de la llibertat d’expressió i de menyspreu de les entitats, partits i ciutadans de Palau.

El PSC proposa com a mesura d’urgència el trasllat de les instal·lacions de Radio Palau al recent inaugurat Centre D’activitats Juvenils “L’Escorxador”.

El que queda de Radio Palau al poble… una banderola olvidada (quant temps trigarán en recollirla?)

Aquesta imatge demostra que l’anterior equip de govern SI va fer publicitat i promoció de la Radio


Accions

Informació

76 respostes

10 06 2008
latempleradelcastell

Com sempre dic, INFORMACIÓ, i com sempre fan, adonguin-se’n i després parlin si cal. El que estàn dient no té sentit si expliquessin tots els motius pels que s’ha tingut que fer. De fet, la culpa és justament de l’antic govern, si no haguessin fet el que van fer, ara no s’estaríen trobant tota la porquería (per dir-ho finament) l’actual equip de Govern. No vull parlar més d’aquest tema perquè solets veuràn que no ténen raó i quan arribi el plè, com sempre, es prendràn mesures a les seves paraules, o això espero.
I com no, la Sra. Cabeza al capdavant de tot això.. aprofito per enviar-li una cordial salutació encara que ella no em saludi per molt que em conegui, i aconsellar-li que tingui educació quan cal, a aquestes alçades no son nens (encara que ho sembli) i hi ha llocs Sra. Cabeza, que hauría de saber comportar-se.

10 06 2008
lafadaanna

S’en haurien de donar vergonya la Sra. Cabeza i companyía, ells sabien que això passaría i crec que ells mateixos han accelerat ara els fets per que quedi com que els d’ara la tanquen, quina barra! Els seus mateixos socis de govern a Catalunya són els que han obligat a tancar la ràdio, però això no interessa dir.ho perqué ho aprofiten per fer electoralisme i pensen que la gent es tonta i no s’en assebentará. Ells la mantenien oberta però tampoc diuen que la gent no tenía ni contracte i els “seus” els han anat deixan fer fins que ara, quina casualitat, fan aplicar la llei, aixó es una jugada dels senyors socialistes en el seu afany per destruir el nou consistori, això s’en diu ser “males persones” i n’han fet cap a la Sra. Cabeza. No dubtin que en el poble es sabrá la veritat costi el que costi desemmascarar a aquesta gent que nomès vol fer mal. No menysprein la tenacitat de la gent, sería un error.

10 06 2008
laguineucatalana

Ja sabiem que la calanya d’aquesta gent no té limits i s’está demostrant día a día, un cop més giren la veritat cap a la volta per trencar, difamar, mentir però ja d’una manera que no és pot ni qualificar! Que diguin la veritat del perqué s’ha hagut de tancar la ràdio, que no ho dubti ningú que ells hi són al darrera, tant els fa si hi ha gent que es pugui quedar al carrer ó no, l’important és desprestigiar com puguin al nou govern, són les maneres a que ens tenen acostumats els de la banda del Montilla i cía. i que aqui al poble ho apliquen amb més mala llet. Mai s’havía vist tanta maldat i tanta ràbia en els politics d’aquest poble i francament és d’una bajessa moral inqualificable. Si segueixen per aquest cami, Sra. Cabeza i els seus, es trobarán finalment que les pedres que tiren els rebotarán a la cara, perqué no dubtin que això no quedará aixi.

10 06 2008
elllibertador

El grup socialista municipal amb fer pública aquesta nota de premsa está un cop més emganyant als ciutadans, escudant.se en un fet que ells ja sabien i que ara s’ha dut a terme per mandat dels “seus”, m’agradaría saber si el fet de que ara hagin fet aplicar la llei és simplement perqué ara tocaba ó perqué aquest grup municipal socialista, ha instat als seus (que porten el control del pais) perqué es dugui a terme ara i així ells poden fer campanya, ja que s’els havien acabat els arguments darrerament i no sabien que fer. Si creuen que en el poble, que ens coneixem molts, no se sabrá la veritat, van errats, senyors socialistes, el temps posa les coses al seu lloc i en aquest cas no deixarem que sigui el temps, sino les persones, les que farem saber la veritat de tots aquets fets. No són bona gent els que nomès volen fer mal no importa a quin preu.

10 06 2008
Marc S.

Em doneu pena tots plegats (aixo va per al sector convergent). Em doneu vergonya que recolçeu a la sra. Pla en aquest “regal d’aniversari” del pacte de conveniència.

Mirin senyors. Voastés ja ho van fer una vegada i ara tornen a tancarla.

EL PSC VA SER QUI LA VA REOBRIR DESPRÉS del tancament del sr. Oliveras. I ara l’acusen (al PSC) de voler tancar-la? Son vostés uns paranoics!

Algú ha llegit la resolució d’alcaldia? en ella es donen dos motius. Un d’ells que “l’edifici on está la radio té aluminosi”. Que no hi ha llocs a Palau per ubicar-la?

Escorxador,Can Cortés, Castell, etc etc.

Mirin… pensava que vostés criticarian aquesta decisió (que s’ha fet sense cap avís ni discussió al ple; PER RESOLUCIÓ!). això que ha fet la sra. Pla és un menyspreu a la població de Palau “que tant defensa”.

VERGONYA I PENA SENYORS I SENYORES!!!

10 06 2008
Marc S.

Per cert… el PSC tenia preparat l’edifici per instal·lar Radio Palau de manera segura.

La nova prefectura!

El projecte va ser rebutjar per CIU+ERC+PP. Arranjar l’actual prefectura “era suficient”.

Per radio Palau no era suficient…..

10 06 2008
Marc S.

No se si vosaltres podeu… pero Radio Palau ja no emet

10 06 2008
L'exorcista

Vaja, jo acabo de llegir el que hi ha penjat a la porta de l’ajuntament i crec que és el més assenyat, i ara m’explico:

L’ajuntament estava “apercivit” des de feia set anys, si “set anys” que la radio operava il.legalment usant una frecuencia provisional que no podia ja utilitzar.

L’edifici, que ja feia anys estava amenaçat de que podia caure, en tenir la malaltia de l’al.luminossi.

Jo em pregunto:
Cóm és que l’anterior equip de govern savent aquests problemes no havia actuat donant-li sol.lució.

Per que la Sra Mercé Plà es va pendre la moléstia de assegurar als treballadors de la radio, que estavan “il.legals”, contractualment parlant.

I per finalitzar:
Que podia haver passat si l’edifici s’hagués esfondrat amb gent a dins, i o hagues caigut al carrer damunt algú que passava per el carrer?

A qui haguessim demanat responsabilitats llavors?

Nota: Sra Cabeza: Fàcila servir per pensar, que a vegades és el més convenient abans de parlar.

La ignoráncia és molt atrevida.

10 06 2008
elllibertador

Marc la paranoia em sembla que la tens tú, perqué la nova prefectura mai ha estat un projecte real dels socialistes, era un “gran buff” (si no hi ha POUM no hi ha res de res)i ves per ón els seus propis socis els van deixar amb el cul a l’aire, sense el tant “ansiat” POUM, aquesta suposada “nova prefectura” havía de sortir potser del famòs POUM i pertant tot i sent generosos i pensar que algún día s’haguès construit “la nova prefectura”, crec Marc que sembles jove i ja tindries cabells blancs d’esperar. Per tant PENA es la que feu vosaltres en buscar qualsevol cosa per fer.ne escarni, la ràbia us pot i es mala consellera. Com bé diu l’exorcista “l’ignoráncia és molt atrevida” i jo afageixo “la manca d’arguments fa divagar”. No teniu vergonya de defensar una situaciò com la que s’ha viscut a la ràdio durant tots aquets anys.

10 06 2008
Marc S.

Exorcisa! Quant de temps! Es nota que parlem del que ens interesa i quan no interesa callem.

Anem per parts, l’INFORME DE LA DIRECCIÓ DE COMUNICACIÓ amb data de 29 de maig de la generalitat diu que s’ha de fer la inspecció de les instal·lacions de la Radio per REGULARITZAR COMPLETAMENT la seva situació. En cap cas la frquencia es il·legal. Pero formalement s’ha de fer aquesta inspecció. Aquest informe en CAP CAS obliga a l’ajuntament a TANCAR JA la Radio. És més, es pot buscar un nou emplaçament per la radio. L’informe es pot veure a la pagina web de l’ajuntament (pero l’han penjat amb tan mala llet que ho han fet amb format TIFF i no es pot obrir amb programes basics d’un PC (necesitem Photoshop per exemple. Pero no es preocupin JO L’HE POGUT OBRIR, i enviare una copia al dimoni en pdf).

En quant a l’al.luminosi, és cert. L’edifici no està en optimes condicions. Però se sap que hi ha al.luminosi desde que la Diputació de Barcelona va emetre un informe el 2 d’abril de 2008. Es a dir, que la alcaldessa NO HA PROTEGIT ALS TREBALLADORS DE LA RADIO (i de la oficina de recaptació) en 3 mesos fins que ha arribat l’informe del dep. de comunicació. PER TANT, el PSC no sabia que patia aquest defecte. Malgrat això, la nova prefectura de policia tenia l’espai reservat per a la radio. I va ser la sra. Pla qui va rebutjar aquest projecte. Ara pagem la seva manca de visió.

Per tant senyors (com diu la templera INFORMACIÓ!) no intentin enganyar al personal. La radio NO ESTA OBLIGADA PER NINGÚ A TANCAR!!!!!!!

Només s’ha de buscar un nou emplaçament i regularitzar la situació (procés que el PSC ja tenia pensat).

Així que Exorcista… llegeixi TOT abans de escriure res (si no ha pogut llegir els informes ja que el format no es compatible repliqui a la gran volutat comunicadora de l’ajuntament). I li recomano utilitzar el cap com li diu a la senyora Cabeza.

La ignorancia es el pitjors mals de la societat, ja que pot ser utilitzada per altres per dir mentides. No intentem enganyar al personal!

10 06 2008
Marc S.

Lliberador… li dic al mateix que al exorcista.

No seria un projecte real, pero si una idea real. I les idees donen pas als projectes. I els projectes a la realitat.

Pot ser la prefectura hagés trigat… pero Radio Palau tindria un local asegurat futur mentre espera provisionalment en una altre ubicació.

En quan a aprofitar qualsevol cosa… no se vosté si considera el fet de tancar la radio municipal com “qualsevol cosa”… però si va pel poble preguntant, la gent li dira QUE NO ES QUALSEVOL COSA

10 06 2008
elllibertador

Renoi si el PSC ja enía pensat regularitzar la ràdio quans anys li calien? Perqué el tema és de fa 7 anys!!! Vosaltres mateixos us feu la contra, no creus que ha de fer vergonya haver estat 12 anys al poder i deixar que la ràdio estiguès aixi?

I s’hauria de veure si la tant “parlada” prefectura s’haguès fet, perqué de tot el que deien no van fer res de res, per tant perquè ens ho hem de creure? Projectes pocs i realitats cap. Això és el que han estat aquets anys penosos i ara ens toca recollir les runes que han deixat!

I si tant vas pel poble i ja saps que diu el poble, tot i que com que la noticia ha sortit avui, no hi ha massa gent que ho sàpiga encara, no sé si saps que la majoría trevalla, deu ser que vas fent enquestes i cada vegada que dieu el que “el poble diu” quan surto i parlo amb la gent em diuen altres coses, apart dels que passen molt de tot.

I per acabar i ja no hi tornaré a insistir, el format és bastant normal per qualsevol ordinador, jo no tinc photoshop com dius i bé els puc obrir, per tant no confonguis amb això també.

Realment esteu ben allissonats pels vostres estimats sociates. Poden estar ben contents de la vostra lleialtat i com heu après a donar.li la volta a tot….i això no es conya.

10 06 2008
latempleradelcastell

Senyors, tinc una idea! Perquè no proposem que el Sr. Marc (i els socialistes que el vulguin acompanyar, és clar)s’hi posin de locutors a la ràdio? els hi agradaría? Mirin, treballaríen sense contracte però cap problema perquè cobraríen a final de mes, l’edifici té al.luminosi pero tranquils que no els afectarà, i si cau l’edifici no pateixin! ja posarem colxonetes al carrer perquè amortigüi el copet.. què els hi sembla la proposta de feina?
Sembla mentida que encara vulguin tindre raó, la feina mal feta va ser amb el govern anterior, i ara toca menjar-se tot el que han deixat, que no ho veuen?
Fadaanna i guineucatalana, totalment d’acord en que ho farem saber als 4 vents! Que sàpiga el poble en qui van confiar i quin tros d’equip de Govern tenim ara!

10 06 2008
Marc S.

RESPOSTA A LA TEMPLERA:

No gracies. He fet asignatura de locució de radio a la uni i parlar davant d’un microfon no es el meu fort. Pero gracies pel seu ofriement templera.

Després templera, dius lu de l’al.luminosi. Que jo sapiga, la sra. Pla no va decidir tancar la radio quan va arribar l’informe del 2 d’abril (informe tecnic del edifici).

Després, tinc una idea millor: pregunti als 3 tecnics de Radio Palau si els sembla bé la idea de tancar la radio.

Finalment estimada templera, li pregunto i voldira una resposta on no aparegués ni CiU ni PSC: perque s’ha de tancar l’emisora si la solució ARA MATEIX PASSA PER TRASLLADAR-LA? (i no serà per falta d’espai).

10 06 2008
Marc S.

RESPOSTA PER AL LIBERTADOR:

No, no vaig per el poble fent enquestes (ja m’hauries vist)però a la poca gent que avui he explicat que la sra. Pla ha tancat la radio (això es ben cert.. la resolució es seva) s’ha quedat sorpresa per la decisió precipitada i sense avís a la població (d’un dia per un altre).

En quant a la “gent diu”… no se on vius.. però pregunta a la gent del carrer (que no sigui del Carrer Pintor Vayreda siusplau) aviam quines respostes trobes sobre “el que s’ha fet a Palau”.

Finalment, format TIFF. He de reconeixer que m’he precipitat al dir que només s’obria amb photoshop. Però es ben cert que la gent de a peu li és més facil format JPEG o PDF.

En quan a la lleieltat… dic el mateix amb una diferencia… a mi no s’em veu cap carnet politic (més que res no tinc)

10 06 2008
L'exorcista

Nois no ho entenc, hos dic que m’he llegit tot el que hi ha i segueixo pensant el mateix, a lo millor és que vosaltres teniu informació que no tenim altres, a lo millor es que treieu informació interna de l’ajuntament, cosa que no entenc, pero dic el mateix que abans, a la senyora Cabezas mes li valdria preocuparse de que el seu “jefe” el “Monty” no vagi tancan emissores de radio que no li agradin.

Nota:Com heu pogut veure hi ha vaga de transports, i a la feina ens hem quedat parats i sense genere per continuar montatges, és per aixó que no postejava, i no tindria que donar explicacións, pero com que sou uns malpensats, us ho dic.

Per cert a les tertulies que feien a radio Palau, tinc entés que no hi anaven mai els del PSC, i ara els interessa molt el tancament,no ho entenc abans no l’utilitzaven i ara per anar contra el govern l’utilitzen……..

Com sempre tan sols es mouen per interessos creats, quina llástima d’opossició.

10 06 2008
Marc S.

Exorcista… li dic el mateix… Radio Palau no te la obligació de tancar en aquests moments. Per que s’ha decidit això?

10 06 2008
Jose

Quien escribe una nota de prensa no es el mismo que el contacto para los periodistas.

Así que no ataquen a la señora Cabeza que es muy buena persona mucho mejor que ustedes que ni se dignan a ir a los actos culturales que no son de su agrado

11 06 2008
Merlí

És increible fins on arriba la hipocresia política d’alguns. Es passen anys arraconant la Ràdio, passant olímipicament de participar als seus programes, mantenint el personal amb contractes irregulars i en precari, dient en privat que Ràdio Palau no serveix per res, i ara tenen la barra de muntar el cristo i sa mare quan el que es veia a venir de manera inevitable passa.
Actuacions així desprestigien la política i els polítics.
És una llàstima que l’ambició i males arts d’alguns no permetin que la majoria de polítics, que es deixen la pell per dirigir un poble i un país, puguin centrar els seus esforços en treballar per això, pel poble, i hagin de perdre el temps en batalles dialèctiques sense cap ni peus només perquè uns quants apliquen el “tot si val si perjudica a l’adversari”.
Penós…

11 06 2008
elllibertador

Completament d’acord Merli, fins ara mai els havia interessat en quina situaciò estaben els trevalladors de la ràdio ni com estava l’edifici, com ve dius anaven dient que la ràdio no l’escoltaba ningú i évidenment mai hi anaven a donar la cara a les tertulies ó el que si fes i ara es rasguen les vestidures per treure’n redit politic, això si baix i barruer.

I pel que diu en José ó Jose, sembla que nomès existeix la Casa de Andalucía perqué sens dubte es refereix a ón segons ell no va l’alcaldessa, ja sap aquest senyor que viu a Catalunya? ó encara no s’en ha adonat? És aquest l’únic argument que té? I potser si que la Sra. Cabeza personalment sigui molt bona persona, no ho dubto, pero a nivell politic la seva baixessa es notable, i no entraré en detalls,que són massa escabrosos.

I pel que fa en Marc noi no tan sols s’et veu el carnet que potser que no en tinguis, sino que ja sabem de qui ets fill ó sigui que vagis volen convéncer al personal de que no tens cap afinitat politica perqué fas el ridicul xato. Encara que no t’ho sembli aqui ens coneixem tots més del que et penses.

11 06 2008
latempleradelcastell

Sr. Marc, esperarem a saber el que ténen a dir els de l’equip de Govern actual, que encara que li faci mal, és qui té la paella pel mànec. Després, fagin propostes! si per això està l’oposició!
Així que espero hagi quedat respost el seu dubte, crec que per traslladar-la cal proposar-ho i a partir d’aquí, si es fa o no ja veurem els perquès i els motius.
I ara Sr. Marc li faré jo una pregunta, perquè a l’apunt polític (programa de ràdio emès tots els dimecres de 21:00 a 22:00h) no hi anava MAI cap socialista tot i sabent que no només hi podíen anar sinó que ademés se’ls convidava com a partit polític on potser teníen coses a dir? o és que a la cara costa més de dir les coses ja que es poden rebre respostes i veritats que no agraden?
Jo en aquest cas espero una resposta coherent i un motiu de pes per poder-m’ho creure.

11 06 2008
David

L’equip de govern va donar ahir a la nit les explicacions que van creure oportunes a la sala de plens de l’Ajuntament.

Aquestes explicacions segueixen sense ser convincents.

La Sra. Mercè Pla va llegir públicament el comunicat de la Generalitat.

Aquest comunicat no demana en cap cas el tancament de la ràdio: Demana que es facin els passos necessaris per consolidar la freqüència provisional concedida en el seu moment.

Aquesta és una situació comuna de la immensa majoria de ràdios locals a Catalunya. Mai la Generalitat a expressat la intenció de revocar la llicència d’emissió.

És encare tant o més comú com tenir un sot-inspector de policia exercint d’inspector sense que hagi aprovat una oposició lliure. Tot i que és irregular, és tolerat, sempre i quan sigui una situació provisional.

A la exposició pública de l’equip de govern, un dels empleats de la ràdio en el seu torn de paraula, va exposar el seu punt de vista: “La ràdio no és una antena, un local, i uns equips de transmissió. És una comunitat de persones: Els locutors, els tècnics, els oients …”.

No és que no hi hagi voluntat de continuar la ràdio municipal. El que es vol és canviar-la (alguns diran, “millorar-la”). Em temo que amb la finalitat del que ja ha expressat públicament i de manera explícita l’actual equip de govern per qualsevol activitat municipal en general:

“Que els funcionaris i col·laboradors municipals comparteixin el projecte polític de l’equip de govern.”

11 06 2008
eldimonidelapedrallarga

Una cita del més famós líder nacionalista de tots els temps:

“Ein Volk, ein Reich, ein Führer!”

En el nostre cas, caldria afegir UNA SOLA VEU!

11 06 2008
Marc S.

LLibertador…

Tots aqui tenim una afinitat politica. Aixo no ho poso en dubte. Pero el fet de tenir carnet obliga a dir el que diu el teu partit.

En quan a sobre “de qui soc fill” lamento dir-li que als meus pares no els coneixera com a personatjes publics/politics de Palau.

Pot ser que vostè ja em coneixi de vista… vostè ja sap el meu nom i inicial. De vostè no en sé res.

11 06 2008
Marc S.

Li ofereixo una aposta: si vostè endevina el meu cognom amb la inicial li prometo que no tornaré a parlar en aquest blog

11 06 2008
Marc S.

Per cert Merlí, va ser en el 1995 quan el PSC va obrir de nou la Radio. ¿Això es el pasotisme que vostè parla?

11 06 2008
elllibertador

David realment ets el que es coneixeria com “una mosca cojonera” que sense servir per res nomès dona pel sac. Parles per parlar i ho saps, saps que es tracta de fer sang i fetge al preu que sigui, quan els “teus”(PSC) van entrar a governar es van treure de sobre tots els que els semblava que no tenien afinitat politica i van començar a contractar a tots els seus “colegues” de partit i afinitat politica i saps que? donç que encara hi són i ningú els ha fet fora, cosa que no va ser aixi quan van entrar, esclar que fa tant de temps que potser la teva memòria “de mosca” no arriba a tant, ja hi va haver algú que va publicar uns quans noms en aquest blog de gent “sociata” que segueix trevallant a l’ajuntament i n’hi han molts més, que llògicament no s’en amaguen pas, pertant la teva aseveració de que els contractaran quan tinguin afinitat politica no tan sols es falsa sino que és de la bajessa a la que t’agafes constantment. Per si no ho saps la gent de la ràdio no tenia ni contracte ni res i ara s’els va fer el que calia, i per si no ho saps, la van reobrir per deixar.la abandonada desprès, ni tan sols hi anaven quan s’els invitaba a parlar.hi, ni es van preocupar de en tots aquets anys de que la gent no tenía cap contracte, ni si es queia a troços, saps que és el que deien en pùblic, donç que la ràdio no l’escolta ningú……..i ara voleu treure la pròpia merda que el més probable es que us esquitxi a la cara, al final tot es posa al seu lloc. Es vergonyòs.

11 06 2008
lafadaanna

El que és clar es que aqui els dos que defensen per actiu i pasiu als sociates són els que són i ja els coneixem, per molt que digui en Marc S. que no sabem qui és, de ben segur que ho sabem, igual com sabem que en David és en David Abascal i que el dimoni són ells mateixos, pertant és una veu molt petita dins de tot aquest univers, jo no veig tanta gent defensant la ràdio i sabeu perqué, donç perqué la realitat és que hi ha molt poca gent que l’escolti, no vol dir que no hi hagi de ser, que ja ens va bé, pels que no volen ó no poden anar als plens per exemple, però molta gent no sap ni quina frequència a de buscar, ni l’interessa, malheuradament la gent posa la tele ja ho sabem tots. D’altre banda els mateixos sociates el que fan és fer soroll per emmerdar més la troca, ara van dels primers interessats en la ràdio, com de tantes coses que ells mateixos van deixar de fer i ara les reclamen, és nomès pataleta política, volen aprofita.se de la gent que els escolta, però no dubteu que la gent no és tonta com ells creuen i els pot sortir mal.lament. El temps ho dirà, de moment però no cal que insistiu, David i Marc, ja cansa.

11 06 2008
jauja

De fet, la majoria de comentaris que es fan aquí, son política barata en funció de simpaties. Crec però que,el fet que els socialistes no anessin als programes d’una ràdio que, per cert no escolta ningú, no és raò per tancar-la per decret i d’una tacada, com s’ha fet. Tampoc van els d’ERC, segons va dir públicament el regidor de seguretat, clar que aquests no importa perquè estan desaparescut, com el que vlien ja ho tenen, no els importa. De fet, aquests responsables del partit que no l’importa pactar amb el PP, sabein quelcom de la decisió, abans que es fes públic el errojazo? o com sempre, no s’han assebentat de res…

11 06 2008
elcomtearnau

Es la primera vegada que entro en aquest blog i l’he repassat tot, estic estorat! Aquest senyor David que també he llegit que és en David Abascal (de tots conegut) si realment sap tant com sembla, renoi quina “ment privilegiada” perquè pel que veig s’atreveix a parlar de tot com si ho haguès parit, quina maravella, David for president!!!! Mai havía vist en blogs i fòrums, dels que sóc usuari, tantes elucubracions i tant desconeixement del que diuen, realment divertit i si són la veu (que és el que sembla) del grup municipal del PSC, ja n’hi ha per morirse el que no sé es si de riure ó de pena!

11 06 2008
mosquittigre

Durant aquests darrers anys que han governat els socialistes no han fet gaire per potenciar la ràdio.Han amntingut les instal·lacions en un estat deplorable, la qual cosa no permet dir res més que la seva actuació fou nefasta en aquest tema. No és estrany perquè amb un gandul que tenien davant de la regidoria de la que depenia la ràdio, no es podia esperar res més. Dit això, cal esmentar que, mai, mai es deuria haver pres una decisió tan brutal contra la llibertat informativa a la que tots, i torno a repetir, TOTS, tenim dret. És un mitjà pùblic que paguem tots i ho tanca una alcaldessa que diu que és demòcrata… si no va avisar ni als seus companys de partit… que en aquests temps tinguem que veura com ens coharten d’aquesta mnanera és indignant… i ho dic sense cap línia política de les que contínuament esteu utilitzant aquí, fa pudor. estic bastant d’acord amb l’anterior escrit d’aquesta tal jauja

11 06 2008
David

Moltes gràcies senyor comte!

Sinó us agrada, no cal que sintonitzeu aquesta “ona”.

11 06 2008
David

Que la Generalitat hagi demanat el tancament de ràdio Palau és MENTIDA.

Que no hi hagi un espai municipal de 60m2 per re-ubicar provisionalment la ràdio és MENTIDA.

11 06 2008
David

El tancament d’una emissora de ràdio per decisió governativa és inaudit en la nostra democràcia.

Això sí, encare l’any passat un jutge va segrestar un número d’una revista que feia mofa del Rei d’Espanya.

11 06 2008
La mosca cojonera

Libertador:

“Que els funcionaris i col·laboradors municipals comparteixin el projecte polític de l’equip de govern.”

Això no ho he dit jo. Busca i trobaràs.

11 06 2008
elllibertador

En el post 22 ho has posat en boca del nou consistori quan la realitat és que ho treus de la teva collita, jo em faig creus de que tinguis tanta informació i sàpigues fil per randa tot el que diuen uns i altres com si la teva ombra estigués al costat de cadascun dels regidors d’un i altre color, es realment increible…esclar que com diu el comte arnau, les mosques cojoneras, ja ho tenen això, encara que a vegades s’encerta i les esclafes i et quedes tan tranquil amb la mosca fora de combat. No sé si m’entens, ni ho saps tot, més aviat saps ben poca cosa, ets nomès la “voz de su amo” tots ho sabem al poble, el “correveydile” dels sociatas, sense criteri propi ni capacitat de tenirlo, per això et donen la “xuleta” com als exàmens, tot ben escrit i claret, no sigui que……..
Per cert es llibertador no “libertador”

11 06 2008
elllibertador

Bé abans que em contestis David jo he dit que ets una mosca cojonera no el comte arnau.

11 06 2008
Marc S.

Fadaana

Sento decepcionarte pero de no em coneixeu. I t’ho dic clar… el meu nom es Marc i la inicla del cognom “S”. No soc fill ni parent de ningú del PSC de Palau o d’altres llocs de Catalunya…

Sento decepcionarte.

En quan a Radio Palau… la cosa esta clara: la Generalitat no ha obligat a tancar-la

12 06 2008
David

Miri Sr. Llibertador:

Les teves amenaces i el teu estil deixen ben a les clares quin és el tarannà del teu partit a Palau.

És clar, no és bo que tinguem informació. Hi ha alguna altra cita de “Mein Kampf” que prefereixo estalviar-me. Igual te la saps de memòria …

12 06 2008
Roger de Palau

Després de llegir les diverses interpretacions, veig que el Marc cada vegada ho té més complicat per anar aguantant tot el que li ve a sobre. de tota manera, ànims campió, que si més no, estàs aprenent a debatre. Do et desesperis…

Senyors, Ràdio Palau era un mitjà de comunicació obsolet que no s’escoltava ningú. La direcció de la ràdio no s’havia preocupat mai de donar impuls a la ràdio i els mateixos socialistes tenien clar que no aportava res de bo. El que si que sabien, és que al llarg dels anys havien anat domant a la directora de la ràdio. Mantenien el contacte i sabien que podien fer amb ella el que volien.

Després d’un any de de nou govern, l’oposició soalista no ha tingut cap argument per fer una opisició digne. Ans al contrari, han demostrat que la seva forma de fer política és caduca, pobre i indigne. No saben per on atacar i s’han aferrat a aquest tema. Els mateixos treballadors de la ràdio han demanat que no es faci un debat polític entorn a aquest tema.

Si-us plau, comencem a fer política de debó, acceptant que les urnes parlen. Aprenem a fer política.

No siguem vulgars e incomptents, que la gent diposita en els polítics la seva confiança i ells han de respondre.

12 06 2008
Marc S.

Roger…

Mantinc els meus arguments amb DADES i APORTACIONS!

Ja estic cansat de veure com s’ha passat de que era culpa de l’edifici, a que era culpa del PSC fins arribar a “es culpa de que ningu escolta la radio”. I tot sense cap dada o fonament valid!

Hem passat per tres arguments diferents. Jo em mantinc en el primer. CAP INFORME DE LA GENERALITAT OBLIGAR ARA PER ARA AL TANCAMENT DE RADIO PALAU!

Que poca gent l’escolti, no t’ho nego. Però es un servei per als ciutadans. I es una font d’informació del poble. No es pot tancar així sense avís ni al mateix partit de l’alcaldessa… d’un dia per un altre… sense pensar en els efectes vers els treballadors, etc etc.

Per cert, benvingut al blog del Dimoni. O ets nou o ja havies comentat amb el mateix nom.

12 06 2008
elllibertador

David jo encara no he amenaçat ningú i menys a algú com tú, que ja sabem el que si dona, el dir.te obertament el que hom pensa de tú no es una amenaça, es un fet contrastat i que es reaferma cada vegada més en aquest blog.

Per cert no tinc cap carnet de partit perqué no estic afiliat a cap.

I ara per en Marc S……noi erre que erre, ó no has entès res ó és que no t’hi fixes. Li hauries de preguntar al vostre tant venerat Castany el que va dir, això si en petit comité, del tancament de la ràdio, a veure si ell te “nassos” de dir la veritat. Et quedaríes ben estorat. I de un día per l’altre res de res, els treballadors de la ràdio saben la veritat, el que passa és que a fora diuen una cosa i a dins un altre, tots sabem qui els va posar i el que li ha costat al consistori. Abans de capficar.te amb un sól “la generalitat no ha fet tancar, etc.” hauries de mirar més enllà de les paraules, que per cert ningú ha dit.

Marc quines dades i aportacions? Saps que abans d’entrar el nou consistori ningú s’en preocupaba de res, hi havía la programació que hi havía i ja els estaba bé, si l’edific queia, que més dona, quan van entrar els nous van potenciar la programació ampliant.la inclús el cap de setmana i fent participar a les entitats amb programes de ràdio, cosa que no havien fet els altres, la van inclùs posar a internet i un llarg etc. Ha estat desprès que s’emetès el dictamen de que l’edifici es perillòs i la frequencia s’ha de legalitzar, s’ha tingut de prendre les mides necessàries per evitar mals majors i a més ningú ha dit que sigui un tancament per sempre sino provisional, es que no sabeu llegir? Si no ho enteneu mireu el que vol dir “provisional” ó “temporal” al diccionari, us aniría bé.

12 06 2008
elcomtearnau

Llibertador es pot dir més alt però no més clar, estic d’acord, ara fan un mòn d’aquest tema perquè no tenen res millor a fer, encara que molts creiem que podrien fer coses més constructives pel poble en lloc de buscar la crispació i les baralles, es allò de “divide y vencerás”, el que passa es que això en un poble es jugar amb foc i l’única cosa que porta actuar de manera tan barruera és que al final s’els tornará en contra, perqué tard o dora, el seny s’ha d’imposar a tanta ràbia.

12 06 2008
mosquittigre

Com ningú ha dit res, torno a preguntar, per si algú ho sap, quina és la postura dels dos partits que col·laboren (?) amb CiU en el govern, vers aquesta decisió tant antidemocràtica i autoritaria que ha pres unilateralment l’alcaldessa de tancar un mitjà de comunicació? M’agradaria saber des de la meva ignorància, qué han fet i què faran aquests dos partits, el primer(ERC) que tant defensava abans del fet en sí la lliberat d’expressió i d’informació i la del segon (PP) que no deixa de ser-hi un convidat en les decisions que pren l’alcadessa que, per altra banda, no informa ni als seus companys de patit. molts d’ells no oulten un cert cabreix amb ella per la decisió.

12 06 2008
Carmen Cabeza

Una salutació ben cordial a tots. És una llàstima que hagi conegut “el dimoni” després d’assabentar-me que s’estaven fent diferents comentaris sobre la meva persona. Dono per entés que tots vostés saben que soc la responsable de Comunicació de la meva agrupacio local del PSC i que com a tal, me n’ocupo de la coordinació de les diferents publicacions a més d’altres temes. En aquest sentit, i defensant el dret que té tothom a la infomació, vaig fer arribar el comunicat del meu partit a tots els mitjans que hem considerat adient així com a aquells que ens ho han demanat. Per aquest motiu, em sorpren comprovar com hi ha persones amb tantes ganes d’insultar i amb tant odi acumulat capaços d’aprofitar qualsevol cosa per fer-ho. És evident que he estat, estic i estaré al servei del meu partit per assumir les responsabilitats que m’han assignat i per tant, penso amb honestedat, que no mereixo tan protagonisme, que per altra part no vull. Per la qual cosa, els hi convido a esforçar-se en trobar una altra manera de defensar les seves idees o els seus arguments que no sigui insultant la meva persona. Suposo que serà difícil per la manera d’expressar-se de molts de vostès a la que no penso respondre, evidentment. Tan sols vull agrair a José la seva explicació a aquest fet i a la Templera del Castell li agrairia que donés la cara la propera vegada que em vegi i li explicaré, si s’escau, perquè no la saludo, perquè no hi ha dubte que he de tenir un motiu poderós per no fer-ho, el qual llegint com s’expressa ja m’ensumo.
I fins aquí, no es capfiquin molt amb el meu comentari ni perdin forces en respondre’l perquè jo no contestaré, jo faig la meva feina on cal i parlo als plens encara que per alguns no resulti agradable; ho lamento profundament però els hi recordo que estem en democràcia i jo també tinc dret a parlar. Molt bona nit a tothom i molta sort al dimoni per la iniciativa i, pel que veig, per l’èxit que té.

13 06 2008
VECINO CABREADO

el ayuntamiento de palau tiene un problema que se llama merce pla, miente mas que habla y si no os lo creeis mirar cuanto nos han aumentado el IBI, que segun publicó CIU lo bajarian.CHORIZOS

13 06 2008
ERNEST

Estic d’acord amb el VECINO CABREADO, aixó de L’IBI es una presa de pel per part de L’AJUNTAMENT, no tornareu a tenir el meu vot a les municipals

13 06 2008
Homo expectatilis

Para Mosquittigre: De verdad crees que la Sra.Pla ha decdido unilateralmente tomar esta decisión? Nos tenemos que creer que el representante de ERC y PP no estaban enterados? Que tomo esta decisión de tanto calado a sus espaldas? Sinceramente, nos toman el pelo o no se enteran de nada, que para un politico que gobierna es del genero tonto. Jo, que fauna!!!

13 06 2008
Homo expectabilis

Reconozco que en este tema carezco de datos objetivos, pero por lo que he leido aqui sobre innovaciones, mejoras de la radio, etc. …Me pregunto ¿despues de un año en el gobierno, (que ya es llover), no han visitado las instalaciones? ¿Se han dado cuenta ahora que se cae? ¿Se ha agrabado tanto las instalaciones de la noche a la mañana? Me parece una improvisación. Con que fin? ¿Pueden achacarle al anterior gobierno la desidia en la conservanción del edificio sin correr los actuales gobernates en este mismo pecado, siendo estos tambien responsables en este ultimo año??? ¿Que han estado haciendo durante este periodo? Perdonarme, pero insisto, me faltan datos, aqui hay alguien que se esta haciendo trampas a si mismo. Es dificil que los que estan tirando del ventilador, no acaben recibiendo ellos mismos su parte.

13 06 2008
Marc S.

Això es possa interesant!

Per a tots els que m’esmenteu:

JO CRITICO com s’ha portat el tancament de Radio Palau.

A veure si ens entenem. La senyora Mercè Pla NO es la “diosa” del municipi que pot fer allò que li vingui en gana sense avisar ni a la població ni a la oposició abans de fer l’acte de clausura.

L’Ajuntament no esta format nomes per la sra. Pla i els seus hooligans. L’ajuntament es de tots (i aquí entra la oposició). Per tant, si s’ha de fer una decisió com la de tancar la radio, s’ha de informar i després executar (si no hi ha cap obligació com era el cas).

Critico la forma de fer el tancament. Amb una resolució d’alcaldia (Mercè Pla I, “la resolucinada”). Sense comptar amb els altres grups politics ni entitats. Passan olimpicament del Consell Municipal de Comunicació (Que es eso? Para que sirve? es deuria preguntar…).

Critico LES EXCUSES BARATES per haver fer aquest tancament quan La Generalitat MAI ha obligat a la suspensió de la emisió.

Critico LA PREPOTENCIA DE LA SENYORA PLA que pensa que els palauencs som imbecils i no sabem interpretar un informe tecnic on no es demana cap tancament de la radio.

Critico a la senyora Pla per haver decidit tancar la radio amb el motiu “l’edifici es cau” el 9 de juny de 2008, i no el 2 d’abril de 2008 quan va rebre un informe tecnic on s’informava sobre l’estat de l’edifici.

En definitiva, critico LA FORMA, LES EXCUSES i L’OPORTUNISME de la senyora Pla. Si si calia tancar la radio informem a tothom abans, parlem al Consell de Comunicació i que decideixi el Ple (encara que la votació estaría clara…)

ES AIXO EL QUE CRITICO. Si fa falta tancar la radio, no ho fem per “decretazo”.

Per cert, la oficina de recaptació de la Diputació está situada en el mateix edifici. La senyora Pla esta informada per a que prengui les mesures adecuades vers als treballadors de la oficina? O com son “cobradors” d’impostos no cal actuar fins que l’edifici es caigui??
(aquesta, era en teoria, la procupació principal per tancar la radio…)

Una salutació per a la Carme Cabeza. . Per lo menys es digna a donar la cara no com vostès. Aquesta es la baixessa de que parlava llibertador… SON VOSTÈS QUI L’HA HAN INSULTAT I HAN PARLAT D’ELLA AMB MALES FORMES… APRENGUIN D’ELLA!!!!!!!!

13 06 2008
latempleradelcastell

Primer de tot, recordar-li al Sr. Marc que encara espero una resposta a la meva pregunta.
A la Sra. Cabeza; evidentment trobo molt correcte que no contesti, ja que al ser poc menys que la “diva” del seu partit (ens ha quedat clar amb les seves explicacions) no es rebaixarà a contestar, però em consta que com a mínim ho llegirà, així que em dirigeixo a vostè per dir-li que no cal que s’ensumi res perquè no en té ni idea de qui sóc, ni molt menys esperi que “dongui la cara” perquè no hi tinc cap interès. En tot cas són vostès qui han de donar exemple al poble i com a mínim el que suposadament ens han ensenyat a tots a l’escola, saludar quan s’arriba i despedir-se quan es marxa. Reitero les meves afirmacions anteriors, i aprofito per felicitar a l’equip de Govern per la feina ben feta. Ens veiem al proper plè.

13 06 2008
elcomtearnau

Nomès hi dedicaré unsminuts a dir.te Marc S. que reitero que no en tens ni idea del que ha passat i sàpigues que la oposició no tan sols estaba al corrent sino que va aplaudir la decisió, el que passa es que no tenen “co….” de dir.ho perqué no els donaria rédits politics, aquesta sí es la baixessa dels que defenses i pensa que hi han molts testimonis del que dic. Pertant no cal que t’hi escarrassis perqué seguirás enfonsat en el deliri socialista que sembla que t’hi va la vida noi. Fins mai.

13 06 2008
Marc S.

Templera… aquesta pregunta jo no puc respondre-li. Si de cas sería convenient transmetrela al PSC de Palau.

Jo també espero una resposta del Sr. Jordi Oliver desde fa més d’un més degut a la autoria de la bandera de Palau.

Si de cas avisi¡l que de ben segur serà amic seu

13 06 2008
Marc S.

Fins mai comte arnau! Canvi ara de Nom als comentaris

13 06 2008
defensemlaconvivencia

Us convidem a tots a llegir el comunicat que hem fet a totes les entitats i gent del poble que puguin estar interessats en la bona convivència i acabar amb la crispació. Us passo el texte:

Hem vist els darrers dies com la crispaciò s’ha incrementat notablement degut, no tant al tancament de la ràdio, si no a l’utilització que s’está fent per part del grup municipal a la oposició, d’aquesta situació.

Desde aquesta plataforma de ciutadans que entenem que la política és alguna cosa mé que anar a destruir a qualsevol preu, creiem que hem d’intentar posar seny a tot aquest desgavell, que d’altre banda no s’havia vist mai al poble, mai quan manaven els altres s’havia vist a els grups a la oposició actuar d’aquesta forma.

Tots podem tenir idees i tenim dret a expressar.les, però no hem de perdre mai les formes. La democracia que tots hem acceptat ens porta a canvis en els governs amb ó sense pactes, és tant licit que hi hagin pactes ara, com els d’abans que també hi eren. De fet allà on mirem hi ha pactes a tot arreu perqué això és el que porta la pluralitat, pertant no entenem aquest empeny en trencar.ho tot, a portar crispació ón no n’hi hauria d’haver, a fer comunicats públics amb uns arguments i fer.ne uns altres en privat totalment diferents.

A la gent se la té de informar acuradament amb la veritat i no donar.li la volta en funció dels interessos partidistes. No podem seguir veient publicacions, comunicats, converses de carrer, etc. que donen les informacions totalment esbiaxades i provocen mal estar, sense dir.hi la nostra.

Nosaltres, ciutadans que volem la bona convivencia en el poble, demanem que es posi seny d’una vegada i el grup a la oposició faci un exercici de correcció política i deixi trevallar als que ara ho han de fer, ja tenen les comissions informatives i el plé i qualsevol altre moment que ho creguin convenient, per proposar projectes, mostrar els seus desacords, etc. amb el consistori. Han de ser capaços de fer realment política i no provocar crispacions com les que s’estan produint per les informacions sensacionalistes i tergiversades que utilitzen per treure’n una renda politica.

Els ciutadans els hem deixat fer durant 12 anys, hem acceptat els seus pactes i uns més i d’altres menys hem patit moltes injusticies, però no hem fet el que ara están fent qui ens ha manat tot aquest temps i de ben segur que molts tindrien moltes coses a dir en contra, però ara no és el cas, volem tornar a la normalitat democrática i pertant els demanem a tots que hi posin seny.

Gràcies per escoltar.nos, esperem que s’uneixin a nosaltres en el clam per un poble sensat i pacific.

Si voleu dir.hi alguna cosa aqui teniu l’adreça: defensemlaconvivencia@gmail.com

13 06 2008
lafadaanna

Marc S. deus estar encissat per la Sra. Cabeza perqué defenses no sé que, me he rellegit tots els post i no he vist en lloc que se la insulti, ni se li falti al respecte, ni res de res, nomès algú ha dit que faci servir el cap per pensar i poc més, bé es una persona politica i sap que son coses que poden passar, ningú ha dit res gruixut d’ella, que no dubto deu ser bona persona, altre cosa es que els del seu grup que l’envolten potser no l’aconsellen prou bé, ja sabem que té gats vells en això de tirar la pedra i amagar la mà. De totes maneres calma’t, com vaig llegir en un blog les majúscules en un fòrum volen dir cridar i aqui no n’he vist cap més post amb majúscules, potser amb una til.la s’et passaría una mica l’enrrabiada, que mal.lament que ho portes noi.

13 06 2008
David

Ha!

La Sra. Mercè Pla ha fet oposició i crispació des del dia que va arribar a Palau. Només que aleshores no la feia contra el PSC precisament.

Tal faràs, tal trobaràs!

Tant difícil us és d’escoltar i acceptar la crítica d’una forma moderada i sense rasgar-se les vestidures?

Ahir vaig veure la Sra. Mercè Pla a Vallès TV (dec ser l’únic palauenc que es va perdre Polònia per veure-la). Va dir que estava molt contenta del pacte de govern perquè englobava TOTES les sensibilitats polítiques de la població: MENTIDA. La majoria de palauencs vam votar una altra opció que no és la seva, i no estem representats en aquest govern municipal.

14 06 2008
latempleradelcastell

Sr. David, li he de dir que no va ser l’únic en perdre’s Polònia, jo també l’estava veient a la NOSTRA Alcaldesa, i he d’expressar la meva plena conformitat en tot el que va dir, no només en la manera d’expressar-se sinó en el contingut.
Si no es creu les paraules de la Sra. Pla no deuría creure’s tampoc les de la Sra. Padrós, EX-Alcaldessa..(ah no, que ja no parla, ara només mastega xiclet).
És evident que hi ha molt bon “feeling” entre els partits de Govern i això es nota, no cal creure-ho o deixar-ho de fer, simplement es veu.
Inclús d’això ha de desconfiar Sr. David? està pitjor del que em pensava.. vagi al metge! és un consell, potser li aniría bé el que li recomana la fadaana o potser necessita ajuda més seria..
Les seves paraules, un cop més són mentida, vostè diu “la majoría de palauencs vam votar una altra opció que no és la seva”, doncs he de dir-li que el pacte de Govern representa la majoría de palauencs, tant en vots com en Regidors, a les urnes em baso!
I per acabar, li diré que el que sempre s’accepta són les crítiques, faltaría més que no sapiguessin escoltar, el que no és acceptat ni de bon tros són les mentides, manipulacions i tergiversacions (recordin que això també ens ho ensenyaven a l’escola, “això no es fa”, recorden?).
I el meu últim apunt pel Sr. Marc; si cal traslladar la meva pregunta al PSC prego els hi fagin arribar si són tant amables ja que m’encantaría rebre una resposta amb claredat, moltes gràcies.

14 06 2008
la gallineta trapella

Si el sr Marc estigues ben informat i no l’obcequés la seva esquizofrenia socialista, sabria que els treballadors de la Diputació ja no estàn a l’edifici del carrer Anselm Clavé, 11. Informi’s.

14 06 2008
Black Mamba

Pregunta estrella: el tancament de la ràdio ha estat una Alcaldada o un plà tramat pel Tancaradios?
Que algú me la contesti que jo no sé que opinar.

14 06 2008
Marc S.

Gallineta Trapella,

Gracies per la informació. L’ultim cop que vaig veure oberta la oficina va ser fa un parell de setmanes ja que no acostumo a passar per alla al matí.

En tot cas… només llançava una pregunta que ja ha sigut contestada. Gracies!

PD: No fa falta el tractament de “Sr”, gracies

14 06 2008
Marc S.

Black Mamba,

A qui es refereix quan diu “el tancaradios”?

Si es refereix al president Montilla, he de dir que en cap cas la Generalitat ha ordenat el tancament de Radio Palau tal i com s’especifica al Informe de la Direcció de Comunicació de juny. Podrà trobar aquest informe a la pagina web de l’ajuntament.

14 06 2008
la gallineta trapella

Potser no fa falta el tractament de “sr” per què se n’ha de venir de mena , a l’igual que els porcs?

15 06 2008
David

Black Mamba:

Segur que la decisió és pel cantó del “Tancaràdios”.

Ha estat una mesura tant poc intel·ligent que no em puc creure que vingui de la Sra. Mercè Pla.

El “Tancaràdios”, però, també és una persona d’una elevadíssima capacitat intelectual, i una capacitat de superació admirable.

Aquesta mesura em fa pensar que es deu creure que els palauencs encare ens mamem el dit, com a l’any 1991.

15 06 2008
L'exorcista

Aixó és un galliner, i passo de dir res en aquest post de la radio, aixó sí, tan sols una cosa a la Sra Cabeza:
Ara ho entenc tot.
Vosté diu.

“És evident que he estat, estic i estaré al servei del meu partit per assumir les responsabilitats que m’han assignat”

El que vosté oblida que está “AL SERVEI DE LA GENT DEL POBLE QUE LA VA VOTAR”

No ho oblidi mai, aixó és un dels pilars d’un bon politic, ara que, veient com increpa a les persones com a persones que són, i no als seus rivals politics com a politics, demostra el seu taranná com a politica i com a persona.

15 06 2008
David

Hola Exorcista,

No sé si saps que la Carmen Cabeza ha rebut un munt de e-mails insultants a la seva adreça de correu electrònic, a casa seva. M’ho ha explicat ella mateixa.

No seràs tu una d’aquestes “persones” que barregen les qüestions personals amb la política?

Criticar el tancament de la ràdio i demanar la seva continuïtat de manera immediata és estar al servei de les persones que l’hem votat, i de tot el poble de Palau.

16 06 2008
L'exorcista

No, jo no he enviat cap mail a la sra. Cabeza, si l’hi haig de dir res, sense cap problema li dic en persona i a titol personal, em sembla de mal gust els insults, encara que hi ha gent que s’ho guanyi.

16 06 2008
Sanç

Él que molestava de Ràdio Palau era la seva pluralitat, quelcom que no entenen aquests Tancaràdios i la gent que els hi fa les palmes. Dir que la culpa del tancament de la ràdio és d’algú que no sigui de qui l’ha tancat, és d’una poca vergonya sense límits. La senyora Mercè Pla, el senyor Oliveras representen el pitjor de la tradició totalitària, i els que hi estan a favor de tancar mitjans de comunicació, i a sobre públics, representen el pitjor de la societat de Palau-solità i Plegamans.

17 06 2008
David

El que molestava de la ràdio no era només la seva pluralitat.

La ràdio estava oferint una informació molt valuosa a tots els ciutadans de Palau: Radiava íntegrament els plens municipals.

Potser el desenvolupament del darrer ple del 29 de maig ha precipitat les coses: Els regidors de l’oposició van actuar amb més eloqüència i convicció que els del govern, i, és clar, no pot ser que els ciutadans de palau rebem aquesta informació.

Tenim “massa” informació diuen …

Els propers dies tindrem més notícies en el mateix sentit, amb l’adjudicació de la nova revista municipal, que competirà amb les tres revistes locals en l’obtenció de publicitat …

Sempre ens quedarà El Dimoni :-)

UNA SOLA VEU! L’oposició només pot expresar-se en “petit comité”, a les comisions informatives. No està be que tots els ciutadans de Palau sabem el que ens han de dir de primera ma … Això és crear “crispació” …

D’altra banda, l’afany totalitari es mostra en la voluntat d’ignorar que la oposició no és només el PSC, sinó també ICV-EuA i un nou partit que ja ha presentat propostes al ple municipal, la CUP.

Quina deu ser la representativitat real d’ERC a Palau en l’actualitat?

Ens volen fer creure que tot el poble està ben content amb la Sra. Mercè Pla excepte una petita colla de sociatas malparits i ressentits que no paren de fer la gara-gara amb tal de trencar l’”harmonia” i felicitat a la capital mondial del patufisme.

17 06 2008
David

Per cert,

Qui és el Sr. Josep Montané Bombardó?

Un altre “refugiat polític” convergent?

És de Palautordera (com l’Inspector que encare no ho és però hi exerceix, o la nova interventora municipal) o de Castellar del Vallès?

17 06 2008
Roc

El Pep Montané sembla que ha iniciat a Palau un nou projecte molt més ambiciós que la seva ràdio de Castellar:

Crearà i dirigirà a Palau un nou mitjà de comunicació TOTAL, que abarcarà la premsa escrita, la virtual (web municipal) i la ràdio local. A més a més serà un mitjà únic, perque de primer haurà acabat amb els altres mijans palauencs que existeixen a l’actualitat.

17 06 2008
Sanç

El senyor Pep Montané és còmplice del tancament de la ràdio, i per tant algú directament responsable d’aquest acte antidemocràtic.

En quant a això de que crearà un mitjà de comunicació total, faria riure si no fos per plorar. L’objectiu d’això és tenir el nou mitjà de comunicació TOTALMENT controlat, sense que hi hagi lloc a la pluralitat de veus que sempre ha caracteritzat Ràdio Palau, causa autèntica del seu tancament.

Aquest individu és simplement un comissari polític més, que ha ajudat a fer mobbing a la directora per col·locar-se ell.

Com diria el “tío PAco” si aixequés el cap: Éstá todo atado y bien atado.

17 06 2008
Marc S.

Mirin senyors convergents… saben que esta passan a Palau ara mateix?

El que esta passan es que s’està projectant “Palau-solità i Plegamans S.A. (sociedad anonima).

Tot el que sigui deficitari encara que sigui un servei al ciutadà s’ha d’eliminar perque no es rentable.

Que va passar al març en el consell d’escoles bressol?

El sr. Serravinyals, regidor de CiU, va decidir suprimir l’horari extensible que tant facilitava la vida a algunes families del municipi. Era un servei public deficitari que no cobria ni els costos. Que fem? Dons tanquem!! Aixo sí, amb vot de qualitat del regidor perque hi havia empat. i recordo que el regidor d’ERC Miquel Truyols va votar en contra la proposta del regidor Serravinyals! Quina gran unió!!

Radio Palau; deixant de banda que es un mitjà perillòs per als interessos de la Pla, es tanca també (segons diuen vostès) perque ningu escolta la radio. només un 2%…. Aquest 2% el deixem de banda???

Diguin el que vulguin… però dormiré més tranquil quan la sra. Pla hagi abandonat l’Ajuntament i es pari el procés:

“PALAU-SOLITÀ I PLEGAMANS S.A.”

1 07 2008
Vallès Central

Als convergents de defensemlaconvivència.
La crispació va arribar a Palau el mateix dia en que la Pla va venir a viure a aquest poble.
Primer crispació contra el Payola, fins que se’l va carregar, desprès crispació contra la Teresa, i ara crispació contra tothom.
Una ambició la de la Pla que tindria que ser tractada medicament i que ha portat crispació durant quasi 20 anys a aquest poble. Tot per un ego mal entès i unes frustracions personals mal superades.
Això a arrossegat a gent, i com Testigos de Jehovà, la Pla a anat casa per casa sembrant la seva zitzanya durant anys.
Però com diu el refrany castellà “quien siembra vientos, recoge tempestades”, i ara que governa recollirà tot el mal sembrat.
El seu caràcter esquerp i dictatorial, la seva prepotència, ara es multipliquen. Ja ha arribat on volia, ja no es podrà amagar més darrera les seves mentides. El govern vol acció i transparència i la Pla només pot oferir paràlisi i foscor

5 01 2009
Torna Ràdio Palau en format digital! « El dimoni de la Pedra Llarga Weblog

[...] promesa de represa de les emissions de la ràdio pública municipal, que com recordareu va ser clausurada per ordres directes i fulminants de l’alcaldessa Mercè Pla el passat mes de juny, ara podem sintonitzar la veu de Palau des de qualsevol indret del món en el nostre PC, Netbook, [...]

10 03 2009
Menteix o desvarieja? « El dimoni de la Pedra Llarga Weblog

[...] sobre diferents temes, d’entre els quals, volem destacar les seves declaracions en relació a Ràdio Palau. done var vars = {javascriptid: ‘video-0′, width: ‘400′, height: ‘320′, locksize: ‘no’}; var [...]

Deixa un comentari