Gravació íntegra del ple municipal del 31/07/2008

1 08 2008

Aquí teniu la gravació íntegra del ple municipal celebrat el dia 31 de juliola l’Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans. Un ple carregat de tensió, en el s’han pogut sentir insults repugnants llençats per la pròpia alcaldessa i el seu company (o còmplice) el Sr. Oliveras, no només contra els seus adversaris polítics, sinó també contra veïns respectables del nostre poble.

La Sra. Mercè Pla, la nostra masovera de Can Cortès, ha decidit que hi ha ciutadans que ja no tenen cabuda a Palau, que ja poden anar plegant. Concretament, adreçant-se al nostre periodista local i editor de l’Alzina, l’Abel Garcia, ha pronunciat les següents paraules:

Vostè, d’aquí, està esgotat, i s’ha acabat.

.

El Sr. Abel Garcia feia la seva feina com a periodista professional amb una experiència de més 25 anys, prenent notes del que es deia en el ple, per informar com cal a tots els palauencs. Quan va voler fer una fotografia, la Sra. Alcaldessa el va comminar a deixar-la càmera, que va romandre requisada -o arrestada- durant la resta del ple. Aquest incident el podeu escoltar al punt nº 15 de l’ordre del dia, en el que la regidora Àngels Marcuello (ICV-EUiA) va destapar la caixa dels trons al criticar entre altres coses, l’ús partidista que feia l’alcaldessa i el seu regidor de governació (el trànsfuga, dit també el tancaràdios) ordenant actuacions antidemocràtiques i abusives contra persones molt respectables de la nostre població, que simplement han gosat de manifestar la seva discrepància.

D’altra banda, tot i la intenció de l’equip de govern d’allargar els seus parlaments responent les preguntes fetes per l’oposició des del mes de maig (!), els darrers 20 minuts fins arribar a les 12 de la nit, el públic assistent va tenir l’oportunitat d’expressar el seu descontentament: Des de la manca d’interès de l’alcaldessa per defensar els veïns víctimes de les injustícies i arbitrarietats dels seus tècnics i amiguets particulars, passant per la “baixada de l’IBI” del Sr. Font, fins arribar al maltractament i intimidació d’algunes persones del nostre poble que no s’hi conformen al seu estil cada cop més despòtic.

Certament, també alguns dels assistents, van manifestar el seu suport al nostre govern repartit: Probablement, beneficiaris d’alguna de les menjadores del pessebre en que estan convertint el nostre Ajuntament.

Ordre del dia en format PDF

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 01

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 02

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 03: S’amplia el pessebre municipal: El regidor Sr. Abel  Julien passa a tenir un sou de 3000€ nets mensuals (56000€ any bruts) per dedicació exclusiva, al·legant que així podrà dedicar-se encare molt més a les seves tasques polítiques.

El regidor Sr. Zambrana ens revela de forma elusiva la realitat d’aquest afer: El Sr. Julien està afectat d’una greu malaltia, que en pocs mesos l’obligarà a passar llargs periodes de baixa. Com ara cotitzava com autònom, els seus ingresos mensuals es veien seriosament afectats en cas de baixa laboral. Ara, ja està donat d’alta en el règim general de la seguretat social amb una nòmina sinó extraordinària -com podreu comprovar més endevant- si més no, molt bona. Però si ha d’estar de baixa, com podrà dedicar més atenció a la seva regidoria? I d’altra banda, qui representarà els electors d’ERC a Palau en la seva absència? De fet, qui representa ara a ERC a Palau?

Efectivament, tal com deixa entreveure el Sr. Zambrana, l’altra crossa del govern repartit, amb aquesta mesura s’asseguren acabar aquest mandat sense entrebancs ni fisures.

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 04 L’aprovació de les comptes de l’any passat dona peu a la regidora del PSC Carmen Cabeza a dir les nòmines de tots i cadascun dels càrrecs de confiança i regidors del govern repartit. Bé, l’alcaldessa insisteix que l’Inspector no és un càrrec de confiança. Però jo diria que cal afegir els que mengen al pessebre municipal sense tenir una nòmina, o amb afegits a la seva nòmina.

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 05 El Sr. Font, amb la seva arrogància habitual, es fa un dels seus embolics monumentals amb les martingales que cal fer per quadrar el pressupost. La donació de la Fundació Pepitus per a persones grans amb dificultats econòmiques va a parar en gran part a finançar les despeses de la festa dels avis, que es va celebrar sense cap previsió  pressupostària (de fet, la seva intenció inicial havia estat de no fer-lo).

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 06 El Sr. Serraviñals es posa medalles a compte de les importants inversions de la Conselleria d’Educació del Govern d’Entesa de la Generalitat.

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 07 El Sr. Serraviñals segueix afavorint determinats propietaris particulars satisfent quantitats forasenyades per l’adquisició de terrenys que no fan cap falta al nostre poble en aquest moment, i que a més a més, financia a costa de les subvencions del PUOSC destinades originalment a la millora d’infraestructures i equipaments.

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 08

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 09

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 10

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 11

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 12

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 13 S’anomenen a dit els vocals del nou Consell Municipal de Comunicació, que substitueix l’antic Consell Municipal de l’Emissora de Ràdio. Els tres experts en periodisme i comunicació que haurien de formar part del consell, de moment, no han estat nomenats: El Sr. Oliveras menysprea els professionals palauencs del periodisme. No em sorprendria si  triés com assessor aquell Sidru de l’Era que publicava el desaparegut Gall de Can Cortès.

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 14 El govern repartit pretèn ignorar, ficant el cap sota l’ala, l’Avant Projecte del Pla Territorial Metropolità. Sospito que en aquest punt, només es posen d’acord en les bondats del tren de Sabadell a Granollers, però en canvi, les discrepàncies amb els suposats representants d’ERC respecte la resta del PTMB són insalvables. I el tren de Caldes a Mollet que preveu el PTMB addicionalment a la famosa proposta de ferrocarril de Sabadell a Granollers? Que no el consideren una proposta vàlida aquest tren?

Ja vam parlar al més d’abril de les contradiccions entre el PTMB i els plantejaments i propostes electoralistes del nostre repartit. En seguirem parlant amb més detalls: Si no volieu POUM, ara en prendrem dues tasses.

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 15 Aquí es va liar el cristo. Escolteu-ho tot, no us ho perdeu de cap manera.

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 16

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 17 El Sr. Font segueix afirmant que l’IBI no ha pujat -ara, al menys, ja no diu que hagi baixat- i es nega a recolzar la congelació del seu sou de cara a l’any que ve: S’ho ha de rumiar amb més tranquilitat.

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 18

Cliqueu aquí per escoltar els Punts 19 i 20

Cliqueu aquí per escoltar el Punt 21 Finalment, els ciutadans de Palau presents a l’assemblea, tenen la paraula …


Accions

Informació

57 respostes

1 08 2008
Vallès Central

Quina barra l’Abel Juien !!!!
Quina dictadora la Merce Pla !!!!
Quin analfabet en números l’Albert Font !!!!
Quin pedant, dictador i analfabet politic el transfuga Oliveras !!!!
El millor el públic !!!!
Des d’ara tot l’equip de govern agafat a la mamella. I sense fer reeeeessss !!!!!

1 08 2008
El mussol

El Senyor Oliveras diu al ple:”-a Palau no hi ha cap empresa que representi un perill químic pel poble”-.
Fragment de l´entrevista al senyor A.Saez Torrens,president de Sakata España:

“Però Sakata és una empresa química i com a tal,no deixa d´estar entre catalogades amb un cert risc…
Resposta:-Si,perquè utilitzem dissolvents,” L´Alzina 18 de Juliol.
I com aquesta moltes més, aquest govern està manipulant,enganyant i reprimint a la gent.Ja és veurà però jo us asseguro que las próximas municipals no suman per governar,entre uns i altres.

1 08 2008
Molta vista

Estimat valles central, t’equivoques en part, en tot repartiment, i aquest és un, hi ha el “tontet” de la peli que encara no mama.És el Zambrana que no trigarà gaire a tirar de beta. De fet, ja es comença a comentar pel “parket” que deprès que l’hagin cantat la canya des de l’àmbit familiar i trencades relacxions, la necessitat imperararararà…

1 08 2008
Marc S.

sense paraules.

No tinc temps per dir a la presidenta (olé Carme!) el que penso d’ella.

Ja sabem cap a on va la comunicació del municipi. Abel Garcia, espero que segeixi de peu i no es rebaixi per sota d’aqesta colla.

I en quan a les paraules del sr. Zambrana dient “el pacte esta asegurat durant 4 anys”, pel bé de Palau espero que sigui un “farol”… si no, malament anirà la cosa.

Bones vacances!

1 08 2008
Vallès Central

A més tenim un regidor trànsfuga amb molta vista pels negocis, es una bon administrador de fortunes, encara que jo no li confiaria ni un duro. D’aixo deu el seu patrimoni.
No entenc com es pot ser regidor de la policia i portar assumptes privats de molta gent de Palau. Tindria que estar prohibit.
Aquest esta a l’ajuntament per aprofitar-se.
No li fa falta esta cobrant ja fa els seus negocis des de l’Ajuntament

1 08 2008
ex-votant del PSC

Ja es veu que no només els membres de l’oposició (que els hi recordo encara els hi queden 3 anys més per seguir en aquest lloc MÍNIM)són uns mentiders, irrespectuosos i maleducats, sinó que també s’hi afegeixen vostès, la seva colla que va al darrera.
Ahir el seu paper va ser impresentable, incoherent ja que parlem (en principi) de persones adultes, intolerant i per descomtat arrogant tota la seva actitut mantinguda al llarg del plè.
Si jo hagués sigut la Sra. Mercè Pla hagués enviat la policía per fer fora tota aquella colla de “…” (m’ho reservo) per deixar treballar als polítics que ho intenten i per respectar al públic que volía escoltar.
Esperem que no només NO es torni a repetir, sinó que també aprenguin algún día pel bé de tots a escoltar, aprendre com funciona un plè, respectar a les persones i sobretot a informar-se i no mentir.
Fins aviat.

1 08 2008
Vallès Central

Pel que he llegit aquí i per desgracia de la Merce lo dels 3 anys no només depèn de pagar bons sous

1 08 2008
Anònim

Jo sóc afi al PSC i en canvi el que vaig veure ahir em va fer molta vergonya, el comportament del Sr. Soley en particular insultant i cridant i de part dels asistents, francament vergonyós. Aixi no anem en lloc, s’ha de fer oposició politica i no personal i em començo a questionar la meva postura politica al comprobar que no nomès vaig sentir vergonya del que els “nostres” feien sino que ademés el que publiqueu va en la mateixa línea, no es pot escriure el que no es veritat per mal que ens faci, hem de ser critics també amb els nostres perqué amb aquestes actituts l’única cosa que aconsegueixen es posar.se en clara évidencia. Penseu.so bé abans de continuar faltant a la veritat a vegades les pedres que es tiren sense raó tornen més grosses.

1 08 2008
Jaume

No he vist mai tanta capacitat per mentir.
El transfuga s’inventa les actuacions policials com si res el pepero intervé per no se sap que , on viu aquest ara? que no s’entera de res del que passa al poble i els de esquedretes no tenen res a dir, amb els calés del Abel ja han complit: Mediambient i Indústria, en serio que Sakata no és química? no hiha cap indústria mes al poble de les denomindes químiques?.
No es vergonyos cobrar-li a una víctima de violència domèstica per l’informe policial quant estan obligats a actuar i facilitar tot el que sigui a la víctima?
LLàstima de unes elccions ara encara que sigui al mes d’agost.

1 08 2008
Roc

El discurs de la regidora del PSC Carmen Cabeza en resposta al Sr. Oliveras, al punt nº 15, chapeau!!!

La millor intervenció del ple.
Brillant, eloqüent i feta amb sentiment.
UN APLAUDIMENT CARMEN!!!

1 08 2008
David

Voler que la Sra. Marcuello demani perdó pels crims del camarada Stalin és com demanar que un demo-cristià demani perdó pels capellans pederastes…

El Sr. Oliveras encare mai ha demanat perdó públicament als seus electors de UP per la seva traïció del 91. Sap que va ser imperdonable.

1 08 2008
Troia

El que és vergonyòs amb tots els respectes, és que votants o militants d´ERC tinguem que ajupir el cap per LA POCA SOLTA d´uns politics i mes concretament d´un en particular, que ha utilitzat el meu vot entre d´altres, per fer una maniobra intolerant , bruta i molt poc respetuosa vers les moltes persones que en les mateixes situacios ho han de passar com poder sensa haver d´utilitzat la institució i les prerrogatives que dona el càrrec polític per solucionar-se un tema absolutament particular. Això és bastant mes greu que aplaudir, insultar o faltar al respecte, que si be es cert que no és correcte…al menys no li costa de manera tan descarada diners al poble.
Desitjo que el Sr.Abel es recuperi de la seva enfermetat, crec que ningú de nosaltres li desitgem al contrari com a persona, però la DIGNITAT, LA HONESTITAT, LA LEIALTAT, LA FIDELITAT i al RESPECTE a unes sigles, als seus votans i a un poble que representa, estàn molt lluny d´aquest politic, que un any enrrera ni és plantejava les necesitats d´una regiduria que no va voler ni sencera… va preferir només la meitat perque la seva feina li reportava molt mes que no pas l´Ajuntament…ara les tornes canvian, L´autónom vetlla per la seva malalta i per la seva economia i és fot el mon per montera, a la oposició i al poble i encara és permet riure publicament amb una arrogància que deixa molt que desitjar.

AIXO NO ES INSULTAR NO! això és enfotrase´n del personal que dia radera dia, amb problemes personals, amb feina o sensa, autonoms o asalariats, quan hem tingut o tenim un problema no estirem d´una mamella que no és nostre…sino d´un poble que honestament contribueix al desenvolupament general i del qual alguns s´en aprofiten sensa cap mena d´escrúpuls.
Aprengui Sr.Abel, aprengui, i si li queda alguna cosa de senyor , actui en consequència i plegui…dediqui a la seva enfermetat el procès de descan que requereix i no vulgui vendre la moto al poble de que ara la regiduria ho necessita…quan està malalt el que necessita és descansar i no trevallar més com vostè ens vol convencer. DECEBUTS SI, PERÔ IDIOTES NO EH?
I pel que fa la Sra.Plà, malaltissa de poder, UN OSCAR a la compra de un seient que la continua deixant ser la ventafocs del poble!.
Tota una possada en escena, que sincerament fa pena i encara mes FASTIC!

2 08 2008
En Jepet de les Corrioles

Anònim:

Si que tens raó en una cosa: El Sr. Valentí Soley de vegades es comporta com un cafre (diguem hooligan, per que ningú m’acusi de racista).

Però dígues, què és el que es diu aquí que no sigui veritat? Tinc autèntica curiositat per que m’aclareixis on són aquestes mentides.

2 08 2008
David

És gravíssim que la policia local, per ordre directa de l’alcaldessa, tracti com a delinqüents a ciutadans respectables i compromesos amb l’associacionisme local, que l’únic que fan és expressar la seva discrepància.

El cartell que penjaven els membres de la Coordinadora de la Ràdio només diu “Volem la ràdio JA”. No insulta a ningú. No amenaça a ningú. No parla malament de ningú.

Costa de creure la manca de memòria de la Mercè Pla. Té una barra impressionant.

2 08 2008
Roc

El que és increïble és la manca de memòria del Zambrana quan li diu a l’Abel Garcia que en aquest ple ningú li ha impedit de fer una foto!!!

No s’enrecorda ni del que acabava de passar feia una estona, quan la Mercè Pla li volia requisar la càmera!!!

Per mi que devia estar pesant figues la major part del ple. Total, per no dir res.

2 08 2008
Molta vista

Roc,al zambrana li passa que ha de parar la ma d’aqui a no res i no és que no tingui memòria. Ha de defensar la seva cadira iper això va mentir i va dir a l’Abel de l’Alzina que ningú l’havia prohibit fer fotos.És mentida com quasi tot el que diuen des d’aquest govern que solament vol agafar-se a la cadira i cobrar un bon sou a final de mes, com a partir d’ara tindrà l’Abel Julien, quina baaaarrrra I els militants d’ERC a Palau? on son? perqè no diuen res?. Deu ser perque s’avergonyeisen o és que solament hi ha els tres que s’emporten la pasta cada mes?, la nostra pasta.

2 08 2008
Vallès Central

El que esta molt clar es que pagant tantes cadires, inspectors Gadget, i somnis de trànsfuga, desprès no hi diners per pagar sentencies i les han de pagar els veïns (o abans n’havien pagat alguna els veïns ?????, i sempre n’hi han en els ajuntaments), no hi ha diners per asfaltar carrers i ho tenim que pagar quasi tot nosaltres, ens fan pagar fins i tot per denunciar, etc. etc.
I mentrestant algú als despatxos es deu d’estar fent un Pla General a la seva mida per assegurar-se lo seu quan ja no tingui la cadira i no pugui eixugar més la mamella.
Sra. Pla no ha complert res del que ens deia. No tenim clavegueres a Can Riera, fa pagar les urbanitzacions al veïns, no tenim POUM (el seu famós POUM per final d’any), ens fa pagar les sentencies i només en un any han entrat a cobrar de la mamella de l’Ajuntament un bon grapat de chupópteros. Aquest es el canvi que ens va prometre. Estem arreglats

2 08 2008
Troia

Els Votants d´ERC amic meu, estem tan indignats com ho puguis estar tu…però no d´ara sino de fa un any enrera quan es va utilitzar el nostre vot per pactar amb el PP. No ens ve de nou estar indignats, la jugadeta d´ara només confirma un taranna que jo no vem veure clar llavors. Que un cap de llista només aspiri a mitja regiduria sensa aspirar a mes i que a dia d´avui només s´el coneixi per capturar un ocell i treure les barbacoes del Hostal del Fum, no es algú que ens ompli d´orgull precisament. Ara el que fa fet ha sigut rematar la feina i acabr d´ensorrar a ERC a Palau. Per tant, Molta Vita, no et creguis que entre els votants i els militants, no tenim raons de pes que malauradament et donen la raó. Ara be, això es un problema que jo no afacta només a militants o votants d´un partit, això afecta a un poble que per “la patilla” com diuen els castellans, tindrem que mantenir una despesa innecesaria i a mes a mes descarada que respon a una res despreciable qüantitat de 3000 euros , mes seguretat social i d´altres extres polítiques…i mentres tant tots nosaltres impasibles contemplem com això és fa amb la més absoluta desvergonya politica del CIU i PP que saven molt be per qué ho consenteixen o millor dit ho permeten.
Jo seria partidari de movilitzar el poble, fer el que estem legitimats a fer res mes, perque no oblidem que aquest “senyor” cada mes s´emportarà els nostres diners i perque ell gunyi 3000 LLARGS EUROS, JO HAIG DE TREVALLAR MOLTES HORES I MOLTS MES DIES QUE ELL EH?
Vol explicar-me algú, quina empresa contractaria al Sr.Abel en la seva situació actual?…o parlem clar o estem consentint un frau al poble, sensa anomenar altres institucions, i tot plegat a mes amb rialles d´un govern que passa tant de nosaltres com de desixar-nos parlar.
FEM UNA CAMPANYA COLLONS! Avergonyim.los publicament, penjem pancartes, (que ens detinguin que aixi encara serà mes notoria la denuncia), FEM EL QUE CALGUI DEMOCRATICAMENT, pero no deixem que aquest govern municipal s´enfoti mes de nosaltres, perque al pas que anem senyors, en dos dies aqui a Palau serà CAN PIJA!

2 08 2008
Troia

PER COMENÇAR PODRIEM fer un recull de totes les persones que a PAU estàn a les mateixes condicions del Sr.Abel, sensa comptar evidenment parats o persones en problemes económics i devant de l´Ajuntament fer una crida popular per demanar feina al ajuntament, evidenment amb el sou acordat pel sr.Abel…¿ tots tenen el mateix dret no?…¿ Potser llavor el Sr.Zambrana amb la mateixa sol.lidaritat,ajudarà a tothom NO?…perque no oblidem, que l´explicació del Sr.ZAMBLANA va estar MOLT ACLARIDORA i si d´això és tracte, potser el GOVERN ACTUAL, el que hauria de fer és del seu SOU ajudar al Sr.ABEL i no hipotecar a un poble, que no ha tingut la posibilitat ni de pronunciar-se.
ES INDIGNANT!!!

2 08 2008
L'exorcista

hola senyors:
Tan sols una cosa, jo vaig veure personalment com el snyor abel de l’alzina feia un gest obcé (ves a pendre p’el cul) a la alcaldessa, i em sembla que d’altre gent també ho va veure, a partir d’aquí aquest senyor no pot dir res més i ha de callar, i els que el defenseu, penseu i digueu-me de veritat si es pot defensar a alguna persona que faci aquest gest.
D’altra banda haig de dir que uns plens enrera algú va criticar al sr.Soley feia una cosa igual a una persona que pot veure, davant d’aquest gest sento vergonya aliena.
crec que sobran comentaris.
si algú defensa aixó,……… ell mateix.

2 08 2008
L'exorcista

Es poden dir moltes cosses del sr.abel julien i del seu sou, i tothom pot dir la seva i opinar, ara jo penso que és millor que el que guanyi sigui public, i no sigui per sota má, si no qui m’explica com es pot tenir una fortuna de més d’un milio d’euros sense justificar per part d’altres politics del poble.

2 08 2008
Vallès Central

Exorcista
Davant de les actituds prepotents, dictatorials i nazis com les de la Pla, el tranfuga Oliveras, el Font i Cia. i alguns “personajillos” que van de públic, son totalment lògiques aquestes actituds i el que no comprenc es que algunes vegades, davant de tant despreci no arribin a més.

3 08 2008
Lluís

Exorcista, a quins polítics et refereixes?

Al Payola, a la Padró, al Renau …?

Perquè no heu anat als jutjats amb aquestes evidències tant clamoroses? O potser és que només són xafarderies escampades per la Sra. Pla i les seves comares?

Si ser ric fos un delicte, hauríem de tancar molta gent a la presó.

Jo personalment, i penso que tots aquests polítics dels que parles també, faig la meva declaració d’ingressos anyal, i en ella declaro d’on provenen aquests ingressos, qui em paga i com els he guanyat.

3 08 2008
David

Estem de sort. Aviat Palau serà un indret amb un medi ambient privilegiat, gràcies a la dedicació del nostre ajuntament:

Dues regidories, no sé quants càrrecs de confiança, un munt de tècnics de l’Ajuntament, més els tècnics i professionals de l’empresa adjudicatària de la contracta de neteja, més els tècnics de qualitat ambiental de les empreses contaminants dels nostres polígons industrials.

A ben segur que no hi ha cap altre municipi vallesà ni català tan ben asservit.

3 08 2008
Vallès Central

Exorcista si tenu alguna prova de que algú ha robat aneu immediatament al jutjats i publiqueu a la premsa, si no el que estàs dient es un delicte de prevaricació i calumnies.
Ara si que tot el poble te proves de que el govern “repartit” en esta “robant legalment”, i esperat el que ens costarà la cadira de la Pla.

3 08 2008
Troia

Dons VALLÈS, si segueixo el fil del teu comentari de les 10,15 h del 3 d´AGOST…¿QUÉ ESTEM FENT TOTS PLEGATS ATURATS?
No és hora de denunciar?

3 08 2008
davidabascal

Doncs molt em temo, Troia, que l’únic que podrem fer és esperar-nos a les properes eleccions.

El morter amb que s’ha edificat el pacte repartit és massa sòlid per a que pugui esquerdar-se pel seu propi pes.

Parlar d’ètica, ideologies, de la veritat i la realitat de les coses amb aquesta colla és pura poesia.

Això sí, jo no em penso callar de cap manera, ni que em posin al darrera la seva guàrdia pretoriana tot el dia.

Tan me fa que em diguin que sóc un personatge extravagant o el que vulguin dir, perquè com tu dius, tot plegat és intolerable.

3 08 2008
Favnir

No em prendreu el meu tresor malparits …

He decidit emigrar de Bayreuth cap a Palau, perque aquí no hi teniu cap Sigfrid que gosi d’aixecar la seva espasa contra la meva avarícia!!!

Nyam, Nyam, quina gana que tinc…

3 08 2008
latempleradelcastell

Vallès Central, ens deixa ben clar amb els seus comentaris el seu respecte cap a les persones i la seva personalitat.
Per altra banda, ens podría especificar a quins “personajillos” es refereix?
Anem arreglats amb aquesta oposició i amb vostès.
Espero que l’equip de govern prengui mesures ben aviat amb la gent que no es mereix ni l’entrada al plè.
Enhorabona a tot l’equip de Govern! Cada vegada n’estic més contenta del meu vot! Una feina ben feta sempre és benvinguda! I a més, va quedar un cop més ben clar qui porta el control sobradament merescut.
Senyors, informació, respecte i 3 anys més d’espera!

3 08 2008
latempleradelcastell

Sr. Soley, faci’ns i faci’s un favor; torni a l’escola a aprendre modals que fins i tot la seva “dona” ha de parar-li els peus quan comença a insultar d’aquella manera i a cridar sense parar..
Espero un canvi a la seva actitud, i faré els possibles per poder escoltar un plè com esperem. Si vostè segueix de la mateixa manera prendré mesures, i li asseguro que faré tot el que estigui a les meves mans com una humil ciutadana que només demana respecte (si no coneix el significat, busqui’l! és molt interessant!).
Un cop més, ben fet Sra. Plà per convidar-lo a abandonar la sala de plens. A veure si la propera vegada (que espero no es torni a repetir) es fa efectiu.

3 08 2008
Troia

Potser per saver el significat de la paraula RESPECTE, el mes adient seria buscar-lo a un diccionari, perque malauradament si vostè preten deduïr-lo del que fa al govern del Municipi, es segur que no sabriam deduir el seu significat.
El respecte, si be no es escridassar tampoc és mentres algú parla, estar de rialletes, ni de bon troç passant missatges pel móvil com fa l´alcaldessa, ni tal sols sortir a fumar com fa el SR.Zambrana i li puc assegurar que molt menys ho és encara asalariar a qui per raons personals viurà durant 3 anys dels impostos del poble a un preu prou considerable. Respecte no és Sra.Templera certs modals dictatorials més propis d´altres temps ni tampoc ho son certes actuacions.
No cal superar al Sr.Soley Sra.Templera, el que cal en tots cas és millorar-ho, i puc assegurarli que el Sr.Soley a qui tampoc li aplaudeixo certes manifestacions, queda curt al costat de la Sra.Pla.
No oblidi Sra.Templera, que qui està allà trevalla per nosaltres, no nosaltres hem de fer-ho per mantenir-los i menys encara per raons particulars.
RESPECTE Sra.Templera, es un concepte que no s´apren nomès llegint el seu significat, es un terme que no han posat en pràctica el equip de govern i malauradament no perque no sapiguen el que significa, sino perque sencillament no tenen cap intenció de fer-ho.

3 08 2008
Jaume

Sra.Templera, espero que vostè vegi una mica més enllà del que és el plenari, comenti amb els treballadors de l’juntament, amb els proveedors, amb qualsevol que hagi asistit o hagi estat en presència de la Sra. Pla, i que evidentment no hop tingui en nómina, és simplement alucinant, incohorent, prepotent, simplista,etc.. aixó si protegeix molt be als seus “vasallos” pero es clar els diners no són d’ella , són nostros, veu la diferència.

3 08 2008
Troia

El treballador autònom, a partir del dia 7 de desembre de 2007, pot canviar la seva base de cotització dues vegades a l’any. Les dates de sol·licitud són: abans del dia 1 d’abril, amb efectes de l’1 de juliol, i l’1 d’octubre, amb efectes de l’1 de gener de l’any següent. S’ha de tenir en compte que anualment es fixen la base mínima i la base màxima de cotització i, respectant aquests paràmetres, es pot modificar la base de cotització comunicant-ho a la Tresoreria General de la Seguretat Social en els terminis establerts.

Per aquest any 2008, la base mínima de cotització és de 817,20 € pels menors de 50 anys, i de 859,50 € pels de 50 anys o més. La base màxima és de 3.074,10 €, i pels autònoms de 50 anys o més, i amb caràcter general, és de 1.601,40 €.

També, els cotitzants poden sol·licitar que la seva base de cotització s’actualitzi automàticament en el mateix percentatge que aquesta augmenti.

3 08 2008
Marc

Jo soc simpatitzant de CiU, i espero que no tingui que votar mai més algo com el que tenim a l’ajuntament, crec que no ens mereixem un govern d’aquest tipus, no necesitavem una reina absolutista a Palau ni un “elenco” que la “distraiga”, la “proteja” i la “agasaje” constantement, encara que sigui per calés. Jo encara no he demanat res a l’juntament, ni a CiU pero m’agradaria dir: “vallase sra. Pla, vallase sr. Oliveras” SALVENT EL PRESTIGI DE CiU

3 08 2008
Troia

Però Jaume per què protegeix als seus vasallos?
dons sencillament perque si li plegan algún, ella és queda sensa l´autoritat que està demostrant, amb mala fortuna per cert.
Manera que no passi, asseguranse´n i fer d´una cadira inestable, un seient reforçat…això si! pagan en el poble. Perque si del que és tracatava com deia el Sr.Zambrana, era de ser sol.lidaris ,que el govern en ple aporti una qüantitat particular del seu sou en favor del colega de govern ! AIXÒ HO ENTENDRIA TOTHOM !…però pagant el Poble, només ho han volgut entendre ells.

3 08 2008
PP anónimo

Anónimo porque me da vergüenza lo que está pasando en Palau. Sr. Zambrana porqué ese interés en que gobiernen los seudonacionalistas de nueva generación que en mas de una ocasión han despreciado su presencia, su discurso y si tiene, su orgullo de ser español, pienselo tranquilamente en estas vacaciones y si decide abandonar esos compañeros de viaje le volveremos a apoyar y pensaremos que fué un error por desconocimento de estos aficcionados a la política, de los errores tambiense aprende y rectificar es de sabios. Cataluña necesita militantes del PP no nos lo ponga muy dificil.

3 08 2008
Un socialista

Amigos. Estos últimos días he llegado a sentir vergüenza de nosotros mismos.
Ésto ni es hacer oposición ni es trabajar para que dentro de tres años podamos recuperar el gobierno municipal tras haberlo perdido, y lo digo convencido. por culpa nuestra y de nadie más que nuestra.
Y es que, con lo que me han contado y lo que he podido oir de vuestra grabación, sólo puedo que confirmar la opinión que los que me conocéis me habéis escuchado en reiteradas ocasiones ya con anterioridad a las últimas elecciones municipales. Pues nos quejamos del autoritarismo y la prepotencia de la Masovera, que, me duele decirlo, que como mínimo es igual que la utilizada por la Teresa. Y ahora, no podemos aprovechar cualquier ocasión para mantener una actitud y unas maneras tan intolerantes que me hacen pensar en la estrategia utilizada por el PP durante 4 años con el fin de acabar con Zapatero, y ya vemos cuál ha sido el resultado.
Con estas formas, con ése griterío, con esa mala educación del Valentí, el no hablar de la Teresa aunque sí gesticular y provocar la crispación los gestos impresentables del de l’Alzina, que por cierto, nosotros éramos los primeros en querernos cargar; intentado tergiversar las cosas, mintiendo, etc, así no volveremos a gobernar jamás.

Nosotros hubiéramos hecho lo mismo con el d’Esquerra; y tened clara una cosa: eso no perjudica a CiU sino únicamente a Esquerra.
Yo, con todo ésto, en estos momentos dirigiría mi voto al Sr. Zambrana, sí, ya que es el único que sabe perfectamente cuál es su sitio, y sabe que con la única gente que hoy por hoy puede gobernar con cierta estqabilidad, es con sus actuales compañeros. Decidme pues, por qué razón no aceptó la alcaldía cuandó así se lo propuso la Teresa el día 16 de junio del 2007?

Este gobierno lo provocamos nosotros, y nosotros debemos tener la suficiente valentía y coherencia como para que, cambiando y renovando a nuestros representantes, podamos conseguir gobernar con personas serias y respetuosas con todo el mundo.
Ahora leo en el Palau Informatiu una gran noticia sobre el transporte urbano y que nos llevará a Sabadell. De verdad creéis que la gente está para chorradas como las de la radio, o el sueldo de éste o aquél? La gente quiere servicios; y por desgracia, esta gente están poniendo las bases para una mayor atención y servicios a la población. La radio también la queríamos cerrar nosotros y no lo supimos hacer; ellos lo han hecho y aquí no va a pasar nada, ya que la gente cuando le hablas de ésto siempre te mira con cara de sorpresa y te dice: A! pero había radio aún en Palau?

Me sabe muy mal tener que escribir ésto contra mi gente; pero actuando de la forma que lo hacéis, no habiendo sabido poner otra cabeza de lista y más renovación, etc, estamos condenados a seguir sucumbiendo. Éstos ya han tomado todas las decisiones polémicas: radio, butlletí, Inspector de policía, quizás el mercadillo…ahora sólo les queda gobernar, y por poco bien que lo hagan, van a ganar las próximas elecciones, que, por cierto, el PP recogerá mucho voto nuestro, y Esquerra e quedará a cero yendo sus votos a CiU. Y esta es mi predicción si no empezamos a ser constructivos, positivos, trabajar para el pueblo y con el pueblo, etc; si seguimos así, la humillación nos puede acechar.

Por cierto, no os aconsejo seguir atacando a la policía. Tengo algún amigo allí, y me confirma la buena gestión que se está llevando a cabo. Y cuidado, pues esperemos que no salga todo lo que la Teresa les hacía realizar. Esperemos que no salga lo que les hacía hacer con su tío, o cuando iba a patrullar con ellos y las órdenes que les daba, o que no salga el por qué se despidió a la Carmen como secretaria al iniciar u relación sentimental con el Juan.
Yo lo único que quisiera es recuperar el PSC en el gobierno municipal, y me hablaron de este sisitio de internet pro PSC, he entrado hoy y no lo voy a volver a hacer, por lo que os informo que no hace falta que me contestéis: Muchos ya me conocéis por mi talante y mis ideas, tanto en lo personal como cuando he tenido responsabilidades políticas, pero, por este camino no contéis con migo!

3 08 2008
On és la gent de CiU de Palau devant d’aquest govern repartit? « El dimoni de la Pedra Llarga Weblog

[...] Posted by eldimonidelapedrallarga under Sense classificar   Un cop escoltada la gravació del ple municipal de dijous passat, i vistes les reaccions de molts de vosaltres, aquesta no és una pregunta [...]

3 08 2008
socialista

A los “Convers” de Palau: No hace falta que os disfracéis de socialista para escribir aquí.
El discurso y las manipulaciones son las típicas de los “convers”, los socialistas damos cara. Si tan socialista es que de su número de carnet o que acuda al partido. Somos un partido democrático y escuchamos a todos, pero no admitimos ni mentiroso ni aprovechados, estos están todos en otros partidos, por eso “convers” no escribáis en nombre de los socialistas.
Los socialistas gobernamos Palau con IC durante años y no tuvimos que pagar las sillas, a CiU ellos mismos echaron a su alcalde y su actuación llego a los juzgados, tanto hablar y no he visto ninguna denuncia contra algún cargo socialista.

3 08 2008
latempleradelcastell

Troia, respecto la seva opinió com respecto la de tothom, però segueixo discrepant. Insisteixo que espero una millora ben aviat.
Marc, se’t veu el llautó!
Qui té el poder ja sabem qui és, així que els hi agradi o no hauràn d’esperar, amb rabietes o sense elles.

3 08 2008
marujona

m’agradaria contestar a aquesta persona que es diu socialista i que realitza una crítica tant punxant als que diu son els seus companys. Sinçerament no crec que sigui socialista, més aviat sembla un convergent que vol dir la seva i pensa que fent-se passar per sociata, fa més mal. Malgrat que sigui dels de la rosa, crec que s’esceix en la crítica, perquè, miri, no és de rebut aprovar un sou de 3000 euros a una persona que no podrà treballar (pregunti vostè quans empresaris sabent la situació de la que partim, donarien treball a al ser Julien. Fagi una proba, i intenti aconseguir una feina tot dient que d’aqui un mes haurà de realitzar sessions de qui… Tampoc és de rebut que no es deixe a una persona realitzar les tasques informatives amenazant-lo amb fer-ho fora de la sala o de requisar-le la màquina. Els posssibles actes desconsiderats son posteriors a la decisió autoritaria de qui presideix el ple. Tampoc és de rebut, com va fer l’Oliveres, denominar descerebrats als que presentaven una moció sobre la seguretat ciutadana que defensava la Marcuello. Per cert, sembla que la regidora és licenciada en dues carreres, l’oliveres es en una. No és de rebut negar que hagi robatoris a Palau i que al consell de segurettat es digui que ha hagut mitja doçena en pocs dies. Tampoc no és de rebut dir que no hi ha diners a l’Ajuntament i comprar uns terrenys a un … propietari justificant-lo com una iniciativa encaminada a cubrir futures necessitats escolars. En aquest cas podem mirar qui és el propietari i qui el regidor d’urbanisme i si son més que dos residents a Palau, ah no, que el regidor ja no viu a Palau. No és de rebut que unes persones exercint el seu dret a manifestar la seva opinió i que vulgin dir la seva col.locant cartells als plafons ubicats per la població per a tal fi, no puguin fer-ho i fins i tot siguin comminats per la policia local a identificar-se, a deixar de fer-ho, els obliguin a identificar-se i els sigui requisat el material que duien Com aquests no és de rebut, hi ha molts altres pero ho deixarem per més endevat. Per tot això, senyor o snyora convergent no ens fagi cogregar amb rodes de molí, i si és “socialista” intenti comprendre als seus col·legues regidors. No és gaira fàcil patir i empasar-se decisiona i actuacions com aquestes.

3 08 2008
Troia

Apa va SOCIALISTA! que tu tens el amteix de socialista que el capellans guardan “celibato”. ¿ que no veus que has fet el prèssec ?
Digali a la Sra.Plà que us entreni una mica millor, que encara us falta una mica per pendre´ns el pel, jajaja.

4 08 2008
pepitu pilotes

això que dius vlles central, no és cert o al menys no és cert del tot. Està pràcticament tot el govern agafat a la mamella però manca el “tonto del barri” que, en aquest cas és el regidor del PP, el qual dona el seu vot per que els altres xuclin de la mamella i el es qieda xiulant, això si jugant amb el movil i fen-se l’interesant al costat del seu mercedes que, per cert no crec que sigui per molt de temps.

4 08 2008
Troia

JAJAJA. Pepitu ¿ vols dir que el sogre el farà anar amb bici ?, jajaja.

4 08 2008
Troia

Per cert, veu veure com les ” Dames ” del PP van donar soport a l´Abel d´ERC.
Això no passa tots els dies eh?…Mira que es bona aquesta gent eh?, el que faci falta per tal de mantenir la cadira! com si han de portar l´estelada! jajaja.
Es ben be, que val més riure!

6 08 2008
Vallès Central

Ja,ja,ja. Pepito ja m’imagino “el tonto del barrio” sense sou, sense Mercedes, i sense UVA. A partir de la tardor un altre a la mamella. Si ja tenim el que una vegada l’hi van dir “el caganer del pessebre” perqué no ell. Crisis per tothom menys pels membres de “repartit”

7 08 2008
David

Canviant de tema:

El Sr. Serraviñals sembla que no es vulgui adonar que ja no existeix el “Departament d’Ensenyament” de la Generalitat. Ara és el “Departament d’Educació”.

És un lapsus curiós tenint en compte que és professor universitari (o això em pensava), i que abans de la seva dedicació complerta a l’Ajuntament de Palau devia de cobrar una nòmina del Departament d’Educació.

Segur que s’enyora de l’antic règim de la Generalitat, però si vol tocar de peus a terra, més li valdria de fer-se a la idea que Catalunya no tornarà cap endarrere, i que el canvi que ell somia és molt i molt lluny en l’horitzó.

7 08 2008
Vecino y afectado de Montjuic

Acabo de leer esta discusión.

Según dice Vallés Central, el Sr. Oliveras, ejerciendo su profesión de abogado, se dedica a la administración de fortunas.

¿No tendrá como cliente al Sr. Olivé, de la Sagrera?

Eso sí que sería grave, pero explicaría la insistencia de este Ayuntamiento en que los vecinos paguemos una indemnización millonaria por la forma irregular en la que el gobierno convergente del que formaba parte el Sr. Oliveras desarrolló el plan parcial de nuestro barrio.

7 08 2008
Troia

Tela marinera el que passa a Montjuic eh?
¿ Com està el tema ?

Pel que sembla , fotaràn una bona estarracada als veins, i tot per qui sap com o per qui sap qué !!!

13 08 2008
Troia

L´AJUNTAMENT DE PALAU SOLITÀ I PLEGAMANS COMUNICA:

- ENS CAL PERSONAL SENSA FEINA, AMB MOLTS “POJECTES” PER CUBRIR DIFERENTS PLAÇES A LA CASA CONSISTORIAL…dedicació exclusiva, ajuda de molts técnics i càrrecs de confiaça, esgotament relatiu, dedicació a estones, important tenir morro e imprescindible: PASSAR OLIMPICAMENT DEL POBLE I DELS SEUS CIUTADANS, PERO NO DE LES CONTRIBUCIONS DE TOTS.
sou: de 3.000 a 4.000 Euros mensuals.
Interessats trocar directament a l´Ajuntment.

15 08 2008
maika

Mentre tots plegats ens desfoguem parlant, la nostra energia s’en va per la boca. Crec que hauríem de parlar menys i actuar més. Es fan manifestacions i es tanquen carrers si cal però ja prou de fer el ploricó. La denúncia si es pot provar s’ha de dur als tribunals. Tots els polítics harien de fer una declaració dels seus bens quan accedeixen a un càrrec públic i quan s’en van. Els comptes clars, així la gent no podria fer càbales reals o no sobre el seu lucrament amb diners públics.

25 08 2008
Mariona

Corren veus pel poble de que el Sr.Zambrana el Setembre tindrà nómina al consistori ¿ en sap algú alguna cosa d´això?
Jo crec que les contribuciones que paguem tots ls Palauencs i Palauenques no son per solucionar els problemes económics del nostres regidors. Si fa un any, no van considerar necessari formar part de la plantilla ¿ per qué ara que les seva vida personal dona un Tomb, si es indispensable aquesta dedicaciño tan ben remunerada?
Crec que ja està be d´abusar del poder i pitxor encara d´abusar dún poble que t moltes mancances per afavorir a gent sensa escrúpuls que arriven a la política sensa mes ambició que la seva propia.
Demano si-us.plau, qu de ser certa aquesta notícia que apunta a ser-ho, siguem consecuents i vetllem perque aquesta “gent” ÉS GUANYI LA VIDA COM TOTS I SI VOLEM DEDICAR-SE AL POBLE, HO FACIN SENSA AQUEST DESPRECI A LA HONESTITAT.

25 08 2008
David

I què t’esperaves d’algú que va subhastar el seu vot ja de bon començament?

Potser la Marisa (àlies la Pubilleta) ens pot fer cinc cèntims d’aquests tractes. Pel que diu en un dels seus comentaris, sembla ser que ella hi era…

31 08 2008
David

Pel que he sentit a dir aquests dies de Festa Major, és veritat que el Sr. David Zambrana passarà a estar a la nòmina de l’Ajuntament ben aviat.

JA NO TENEN NI VERGONYA.

Tant els fa el que digui la gent, es tracta de treure tant de profit com sigui possible en els 3 anys que els queden.

I el Sr. Miquel Truyols, quan començarà a cobrar-se la seva inestimable aportació a CiU?

I la resta de regidors de CiU? Es conformaran a donar la cara com a responsables d’aquesta vergonya sense treure’n profit?

Cada nòmina de 50000€/any, i ja en portem unes quantes entre regidors i càrrecs de confiança, cal multiplicar-la pels 3 anys que els queden… On és la contenció de la despesa corrent?

12 09 2008
EL TIMBALER DE PALAU

AQUEST COMENTARI HA ESTAT TRASLLADAT AL POST SOBRE LA FESTA MAJOR

EDPLL

19 10 2008
El nou Pla General Metropolità i el silenci clamorós de l’Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans « El dimoni de la Pedra Llarga Weblog

[...] Gravació íntegra del ple municipal del mes de juliol [...]

1 04 2009
La brigada municipal arregla el jardí del capellà. « El dimoni de la Pedra Llarga Weblog

[...] és doncs el responsable de la brigada municipal de jardineria? Doncs el regidor d’ERC, l’Abel Julien. El regidor Julien ja ens havia sorprès l’any passat amb actuacions en les que es feia un [...]

Deixa un comentari